Re: casus zdemaskowany [OT]

Data: 2004-02-01 23:54:57
Temat: Re: casus zdemaskowany [OT]
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl>

> Kaja ukradła oxycort*...Jak może napisać coś takiego człowiek, który
> chciałby mieć szacunek do samego siebie i chciałby, żeby go szanowali
inni?
> Na szczęście okularów jeszcze nie noszę, okulistów u nas jak mrówków i nie
> muszę czytać czyichś, a już szczególnie casusa porad o gradówkach, czy
> soczewkach kontaktowych.

W sprawie oxycortu to uwazam ze mial 100% racji a nierozwazne stosowanie
antybiotyku moze narazic na wieksze komplikacje. Kaju z ta kradzieza to
tylko taka metafora (czytalem archiwum i uwazam ze raczej zartowal a ty
sobie wzielas to do serca)
Ja ze swojej strony radzilem tylko ograniczenie pracy z bliska co napewno
nie wywoluje takich konsekwencji jak oksykort (ale reakcja casusa byla
bardziej ostra niz w sprawie oksykortu) a co najwyzej gorsza ocene w
indeksie studenta ktory to albo mniej zakuwal do sesji ale przez to nie
stracil hipotetycznej cwiartki dioptrii w swoim ewentualnym krotkowzrocznym
wzroku. (ograniczenie pracy z bliska oczom napewno nie zaszkodzi a co
najwyzej student mniej sie nauczy)
Rozumiem casusa a moja demaskacja byla wywolana ta jego przesadzona litania.
(w sprawie oksykortu nie przesadzal i uwazam ze Kaja sie za mocno uniosla)
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
=UTF-8&selm=bv6cpo%24cbj%241%40inews.gazeta.pl
punkt 7. litanii

nie jestem specjalista wiec 'exaggerated reaction' w sprawie nazywania
szkiel denkami od butelek wcale nie jest tu na miejscu - po prostu stosuje
opisy wyobrazalne nie tylko dla specjalistow do jakich casus sie napewno
zalicza ale dla laikow jakich wiekszosc na grupie .
(swoja droga to czasami szkla okularowe sa duuzo grubsze niz najgrubsze
denka) :)Osobiscie mam duzo sympatii do casusa za to co robi na grupie i
chwala mu za to jednak uwazam ze nie powinien z pozycji klawiatury oceniac
inteligencji i poziomu innych bo to dobrze o nim samym nie swiadczy.
'Pamietajcie nie sadzcie abyscie nie byli sadzeni'. Kazdy jest dobry w
swojej dziedzinie i umniejszanie komus i wywyzszanie siebie nie przystoi.
EOT. z dobrymi intencjami na przyszlosc. :)