Re: ceny robót

Data: 2009-08-30 21:03:53
Temat: Re: ceny robót
Od: "Kris" <k...@w...pl>

news:h7en2t$q39$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

Ukladanie paneli to tak prosta sprawa że jak tylko masz czas to rób to sam.
Za jeden średniej wielkości pokój fachura skasuje Cie na 150-200zł a samemu
zrobisz to spokojnie przy piwku w jedno popołudnie. Praca czysta i przyjemna
narzedzia jakieś specjalne niepotrzebne- to takie składanie klocków jest.
15zł/mkw to cena jakaś z kosmosu za tak nieskomplikowaną pracę.

Kris