Re: chironowi

Data: 2017-07-05 05:10:55
Temat: Re: chironowi
Od: Pszemol <P...@P...com>

<j...@o...pl> wrote:
> W dniu niedziela, 2 lipca 2017 10:13:14 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> bo u nich jest tak: jesli Bog cie o cos poprosi,
> to znaczy poprosi bez p;roszenia w naszym rozumieniu,
> to ty to wykonasz i bedziesz, nie powiem ze wdzieczny,
> ale zadowolony, usatysfakcjonowany czy jakos tak.
> w kazdym razie chetnie to zrobisz, z wlasnej i nieprzymuszonej
> woli, bo wiesz/czujesz, ze jest to Dobre.
>
> tak samo sprawa sie ma, jesli jakakolwiek istota w Niebie
> cie o cokolwiek "poprosi" powiedzmy.
> nawet nie wiem, skad to wiem, ale wiem, ze tak jest.
> bez zadnych wizji, ani wspoluczestnictwa nawet.
> [...]

Tak, znamy to... wtedy ubierzesz kamizelkę z dynamitem, pojedziesz do dance
clubu gdzie tańczą nagie dziewczyny i wysadzisz dynamit robiąc swemu
wymyślonemu bogu przyjemność zabijają infideli... nie wiem skąd to wiem ale
wiem, robię bo wiem, że to Dobre!

Puknij się w czoło, proszę, bo właśnie usprawiedliwiłeś morderców z
Talibanu.