Re: chironowi

Data: 2017-07-05 19:12:37
Temat: Re: chironowi
Od: "Chiron" <c...@t...ja>

Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:2b516fba-213a-40a0-adcc-b6f0141c8119@googlegrou
ps.com...
W dniu niedziela, 2 lipca 2017 10:13:14 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
ps.com...

> ono jest wiecznie spokojne:)
> ===========================================
> Zapewne. Niektórzy twierdzą, że to z powodu braku jakichkolwiek reform,
> rządów, parlamentów, wyborów, etc :-)

bo u nich jest tak: jesli Bog cie o cos poprosi,
to znaczy poprosi bez p;roszenia w naszym rozumieniu,
to ty to wykonasz i bedziesz, nie powiem ze wdzieczny,
ale zadowolony, usatysfakcjonowany czy jakos tak.
w kazdym razie chetnie to zrobisz, z wlasnej i nieprzymuszonej
woli, bo wiesz/czujesz, ze jest to Dobre.

tak samo sprawa sie ma, jesli jakakolwiek istota w Niebie
cie o cokolwiek "poprosi" powiedzmy.
nawet nie wiem, skad to wiem, ale wiem, ze tak jest.
bez zadnych wizji, ani wspoluczestnictwa nawet.
bo jest to po prostu naturalne.

wiec moze i my, za iles tam tysiecy lub milionow lat
dojdziemy do podobnego poziomu.

i wowczas, zauwaz, nie beda potrzebne zadne parlamenty,
bo kazdy z nas takim parlamentem bedzie.
i to najsprwiedliwszym.
dla wszystkich.

A może już tacy byliśmy- anioły na Ziemi? I coś się zadziało, że nas cofnęło
daleko w "duchowej ewolucji"? Wszystko zmiótł potężny kataklizm, po którym
pozostały nieliczne, dumne artefakty- jak piramidy w Gizie?
--
Chiron