Re: chironowi

Data: 2017-07-05 07:19:44
Temat: Re: chironowi
Od: j...@o...pl

> Wszelkie
> fałszywe doktryny- po prostu upadały.

tak, jak na przyklad ta:
"i nie wodz nas na pokuszenie"
skoro jest tak, ze Pan Bog nigdy nikogo na zadne pokuszeniue nie wodzil.

> Kościół jest żywy- a to oznacza też,
> że Objawienia mogą się zdarzać każdego dnia- także teraz. Kościół je bada
> (tak, jak te w Fatimie czy Medżugorie)

niech ich nie bada az tak bardzo skrupulatnie,
skoro z samej, dla was "definicji", a dla mnie natury
Boga Ojca jest na pierwszy rzut oka wszystko oczywiste.

znaczy, mozecie sobie badac co tam chcecie,
ale na prawdeb o Bogu to ja mam "monopol" - bo wiem
przynajmniej, o Kim mowie.

a tak wogole, to sobie badania Boga odlozcie na pozniej;
ja nigdy tego nie robie, taka normalna zasada,
kiedy jest sie niewyobrazalnie opoznionym w rozwoju.

lepiej postarajcie sie, bez starania sie oczywiscie,
zeby wam Niebo albo Siebie dal odcuc.

> - i po wielu latach skrupulatnych
> badań- jedne uznaje, innych nie.

kosciol uznaje tylko to, co mu pasuje.
ksieza, to innba sprawa; czesc z nich nie chce zawlaszczyc sobie Boga.

> przeistaczajcie sobie co tam tylko chcecie. ale dopóty,
> dopóki do Boga nie przestaniecie sie modlić, jakby
> był szatanem jakimś, nigdy Go nie pojmiecie.
> ===========================================
> Nie wiem, o czym piszesz.

to dalej Go blagajcie, skoro to takie piekne.
zeby matka syna nie wrzucikla we wrzatek,
takk samo przeciez ja pieknie blagac mozecie.

> akurat. Boga adorować? co Ty opowiadasz?
> czy on kiedykolwiek Cie o to prosił?
> Go się adoruje codziennie. normalnie i uczciwie.
> do tego nie trzeba mszy, ale słów prawdy.
> Bo po Pierwsze oraz po Drugie. Tam jest oa adoracji- a takze na samym
> początku
> "Bo Ja jestem Pan, Bóg twój, Bóg zazdrosny,... "

moze i twoj bog jest zazdrosny. nie wiem.
moj jest tylko Dobry.

jacek