Re: chironowi

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 6 Jul 2017 21:16:27 -0700 (PDT)
Subject: Re: chironowi
From: j...@o...pl

W dniu środa, 5 lipca 2017 19:16:34 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> mieszasz troche rozne sprawy; ja nie pisze (zazwyczaj) o wizjach,
> ale o wspoluczestnictwie. wizje jak wizje, moga byc rozne;
> ani mi, ani wam wiedziec skad pochodza. stad podchodze
> do nich bardzo ostroznie.
> zreszta Bog o tym wie.
>
> oczywiscie,
> ze nie mozna wszystkiego ujac w ludzkim jezyku,
> ale opisy tego, co sie widzi, to chyba jest dosc prosta sprawa.
> trudniej niestety z uczuciami,
> a tylko na nich mozna polegac.
> i ja to wiem, i Bog tez wie.
> dlatego zeby miec pewnosc musi byc wspoluczestnictwo.
> [...]

nie. jesli to doswiadczyles w sobie czujac, jest raczej prawdziwe.
dlaczego raczej? ano z tego wzgledu, ze jakby objawil ci sie Bog,
wiedzialbys, ze jest prawdziwe.

jacek

objawili ci sie pewnie "wyzsi" Aniolowie. mi zreszta nie tak dawno tez.
ale nie dalbym za to sobie glowy uciac. reke moze tak. jest roznica?