chironowi

31. Data: 2017-07-03 19:50:37

Temat: Re: chironowi
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2017 o 19:30, Chiron pisze:
> Istnieje człowiek ze swoimi zmysłami. Do opisu ilościowego otaczającego
> swiata wymyślił sobie matematykę. Nie ma człopwieka- nie ma
> uniwersalnego opisu, jaki jest matematyka.

pieprzycie Hipolicie, gdy nie było człowieka to mimo to objętość Ziemi
czy Jowisza spełniała wzór na objętość kuli 4/3Pi*r^3 (w takim
przybliżeniu w jakim są to kule)

32. Data: 2017-07-03 20:09:43

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

W dniu 2017-07-03 o 18:25, Ghost pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Nie. To nie jest liczba Pi.

To jest liczba pi misiu.

33. Data: 2017-07-03 20:37:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-03 o 20:09, Ghost pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
.pl...

.pl...

> To jest liczba pi misiu.

Nie misiu. To nie jest LICZBA.

Pozdrawiam
Piotr

34. Data: 2017-07-03 20:52:56

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

W dniu 2017-07-03 o 20:09, Ghost pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
.pl...

.pl...

>Nie misiu. To nie jest LICZBA.

Chyba nie sugerujesz, że wg ciebie LICZBA to to samo co CYFROWY ZAPIS LICZBY
W SYSTEMIE POZYCYJNYM O PODSTAWIE CAŁKOWITEJ, powiedz, że nie sugerujesz? A
może jednak jako i pszemololo czy iksela, jesteś niededukowanym tłukiem co
wiedzę (w sumie dość podstawową) zastępuje zdawaniem się, że zna się na
wszystkim? :P

Oczywiście od razu wystarczyło napisać ? ale chciałem być oryginalny :-)

35. Data: 2017-07-03 21:49:28

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Wyjaśnij co rozumiesz przez koncept w takim razie

Sprawdz sobie znaczenie w słowniku PWN.

> Liczba Avogadro to nie dowolny koncept, wynika z masy atomu węgla

Pi wynika ze stosunku obwodu koła do promienia. Koncept jak każdy inny.

> Chodzi o to że liczba Pi jest realnie istniejąca, nawet gdyby nie było
> żadnego człowieka we wszechświecie, ba, nawet gdyby nie było
> wszechświata, to miała by taką samą wartość.

"Pi plus jeden" też jest realną liczbą.

> Liczba Avogadro w innym wszechświecie być może miała by inną wartość.

Pitolisz.

36. Data: 2017-07-03 22:05:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-03 o 20:52, Ghost pisze:

> [...]
>
> Chyba nie sugerujesz, że wg ciebie LICZBA to to samo co CYFROWY ZAPIS
> LICZBY W SYSTEMIE POZYCYJNYM O PODSTAWIE CAŁKOWITEJ,

Sugeruję żebyś zaczął od podstaw i dowiedział się co to jest liczba.
Najpierw pojęcie słownikowe:
http://sjp.pwn.pl/slowniki/liczba.html

https://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba#Liczby_rzeczywi
ste
potem to:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Aksjomaty_i_konstrukcj
e_liczb
a jak dasz radę, to potem to:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Algebra_og%C3%B3lna

> A może jednak jako i pszemololo czy iksela, jesteś
> niededukowanym tłukiem co wiedzę (w sumie dość podstawową) zastępuje
> zdawaniem się, że zna się na wszystkim? :P

"niededukowany" tłuku.

> Oczywiście od razu wystarczyło napisać ? ale chciałem być oryginalny :-)

No i ci nie wyszło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2017-07-03 22:13:30

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Nie, to marksizm. W centrum stawiasz Człowieka. I twierdzisz że sobie
> wymyślił matematykę.

Z marksizmem ma to niewiele wspólnego.

Ale tak, człowiek wymyślił matematykę jako model pozwalający mu lepiej
korzystać ze świata w jakim się znalazł.

Czy wiesz, że są dziś na świecie społeczności ludzi, które nie mają
koncepcji liczenia?

> Tak samo jakby twierdzić że Kolumb wymyślił sobie
> Amerykę.

Nie bardzo. Kolumb dopłynął do kawałka kontynentu. I nazwał go Indiami.

> człowiek nic nie mógł wymyślić, nie mógł sprawić by 2+2 równało się
> pięć, choćby bardzo chciał.

Ależ oczywiście że mógł - toż to są wszystko systemy umowne.

Czy wiesz, że na codzień liczę u siebie w pracy 9+7=10?

> https://www.youtube.com/watch?v=EHAuGA7gqFU
> Tak się kończy ubóstwianie człowieka.

Czyli jak? Dla tych co filmiku nie chcą oglądać?

> Wszechświat jest zależny od Matematyki ale Matematyka jest niezależna od
> Wszechświata.

Pitolisz.

38. Data: 2017-07-03 22:19:09

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

> [...]
.pl...

.pl...

>Sugeruję żebyś zaczął od podstaw i dowiedział się co to jest liczba.

nie sugeruj, tylko napisz wprost, ze dla tłuka twego pokroju ani ln(-1)/i
ani ?, ani pi, nie reprezentuje liczby

napiszesz? czy po ikeslosku zaczniesz rżnąć głupa?

39. Data: 2017-07-03 22:20:45

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pi wynika ze stosunku

dobre

40. Data: 2017-07-03 22:25:38

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ale tak, człowiek wymyślił matematykę jako model

Matematyka nie jest modelem matole.

Kard. Sarah: Homoseksualiści są wezwani do zachowania czystości
Stopnie zła
Największy rasista w historii ludzkości.
Czy ikselka doniesie na Senyszyn?
Europo, larum grają!