Re: cholesterol lat 30 - 333 ...prosze o porade

Data: 2013-01-12 08:46:50
Temat: Re: cholesterol lat 30 - 333 ...prosze o porade
Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl>

Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości
news:50F076E2.7070106@g.pl...
> [...]
cohol_consumption

> ok
> ale do czego mi to ?

Jako na razie normalny czlowiek powinienes sie normalnie odzywiac.

> slodycze rzucam pomimo ze bardzo ciezko

A czym je zastepujesz?

> ale czy to prawda ze dieta zbije 20-30% ?
> to z 300 na 250 to i tak o duzo za duzo.. ?
> pije karczoacha dzis nowa butle kupilem
> dodatkowo tabletka z karczocha
> i gliceryna rano
> nie wiem czy czasem nie za duzo tego i organizm sie broni ..dlatego mi
> teraz wzroslo ?
> zebym sobie watroby nie zalatwil

Jak odejdziez od diety normalnej to na pewno Ci to na cos zaszkodzi.

Przeciez juz masz pewne eksperymenty za soba.
Jak rzuciles slodycze to Ci spadl. Jak zaczales podjadac od nowa to Ci
podskoczyl.

Ogromnym bledem jst rezygnacja z kolacji. Jak sa klopoty to przechodzi sie
na jedzenie malych porcji co 2 godziny.
Opuszczenie posilku powoduje pojawienie sie "wilczego glodu".
S*
S*