chudzielstwo

21. Data: 2005-04-16 16:01:11

Temat: Re: chudzielstwo
Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PaulinaW" napisała ...

> jakoś sympatyczni byli mi chudzielcy, a jeśli jeszcze do tego wysocy, to
> już w ogóle obłęd ;)

Siostroooo ! :-))))
I najlepiej z trzydniowym zarostem, co nie ? ;-)

Mała Mi

22. Data: 2005-04-16 16:34:25

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kazoo" <s...@s...spam> napisał w wiadomości

> Nie. Nie mialbym na to sily. Bo jakbym mial tyle sily zeby cwiczyc tak
> duzo
> to bym pewnie nie byl chudy - rozumiesz?

nie, wystarczy duzo samozaparcia, jesc i regularnie duzo cwiczyc.

P.

--
http://www.love-office.com/forum/
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

23. Data: 2005-04-16 18:16:21

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi wrote:
> Użytkownik "PaulinaW" napisała ...

> Siostroooo ! :-))))
> I najlepiej z trzydniowym zarostem, co nie ? ;-)

:D Tak, takim wypielęgnowanym, maksimum przyjemności :D
--
Pozdrawiam, Paulina
Pomóż zwierzętom - http://www.amicus.malopolska.pl/

24. Data: 2005-04-16 18:41:49

Od: "kazoo" <s...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie psychiczny, bo niedowagi nie masz.
> Poczekaj jeszcze z 10 lat, a waga Ci zapewne pójdzie do góry.
> I zapewne wcale nie bedziesz tym uszczęśliwiony,
> bo kilogramy kiepsko się przekładaja na tzw. tężyznę fizyczną.
> Jak chcesz się lepiej poczuć, to przestań się opychać kalorycznym
> żarciem, a zacznij coś trenować.

Za 10 lat to bedzie mi zwisalo w wiekszym stopniu to jak bede wygladal niz
teraz - chyba nie musze tego tlumaczyc.
Cwicze - basen, silownia, pilka - nie za duzo ale cwicze.
Zastanawiam sie tez czy np. nie wziasc hormonow? Kiedys lekarz mi przypisal
(6 zastrzykow) Omnadrenu ale nie wzialem wszystkich bo sie nasluchalem jak
to moze byc szkodliwe. Jednak w niewielkim stopniu przeciez moze pomoc. Moze
ktos mial takie doswiadczenie?

pozdrawia.kazoo

25. Data: 2005-04-16 18:42:48

Od: "kazoo" <s...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Przerazaja mnie Wasze wypowiedzi. Co ja mam powiedziec w takim razie, przy
> 177 cm, waze 55 kg, a mam 21 lat i jakos zyje. Cieszcie sie, ze nie macie
> problemow z nadwaga.

Masz 21 lat! To co innego. Jak w wieku 30 wciaz bedziesz chuderlakiem
zrozumiesz o czym mowie.

pozdrawia.kazoo

26. Data: 2005-04-16 22:46:56

Od: "Łukasz Adam Hładzik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Jakie moga byc przyczyny _permamentnej_ niskiej wagi - bez wzgledu ile i
co
> jem waga sie nie zmienia (180cm, 66-70kg, 30lat).
> Kilka rzeczy juz sprawdzilem (np. tarczyca) ale wciaz mam niedowage. Czy
> moze raczej problem psychiczny?
> Moze ktos mi poleci jakiegos specjaliste (Wroclaw)?
>
> pozdrawiam.kazoo

Hmm

Mam 21 lat 180cm wzrotu a waze 56 kg...
Od 3 lat cwicze systematycznie na silowni...
Mam naprawde dobra rzezbe - zero zbednego tluszczu
na laweczce wyciskam 80 kg wiec w porownaniu do tego ile waze to...
poza tym 100 kros wole byc SZCZUPLY ( nei nawidze okreslenia chudzielec )
niz gruby ! ;]
Pozdrawiam wszystkich szczyplych panow i nie dajscie sie zwariowac !

27. Data: 2005-04-16 23:53:43

Od: "kazoo" <s...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nie. Nie mialbym na to sily. Bo jakbym mial tyle sily zeby cwiczyc tak duzo
to bym pewnie nie byl chudy - rozumiesz?
Cwicze 2-3 razy w tygodniu (basen i silownia). Chodzi o to jak rozruszac
organizm (ektomorfika pewnie) zeby zaczal byc bardziej _witalny_. Pewnie sie
tego zrobic nie da. Ale zapytac nie zaszkodzi.
Moze te hormony?

pozdrawiam.kazoo

28. Data: 2005-04-17 00:03:06

Od: "kazoo" <s...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli myślisz, że za 10 lat nie będziesz się chciał podobać,
> to Ci się tylko tak wydaje.

Na pewno mniej niz majac lat 20,30. Majac lat 40 nie mozna sie zachowywac
jak 20 latek bo to jest po prostu smieszne.
Natomiast w wieku 20-30 lat odczuwajac _afront_ ze strony kobiet latwo
popasc w zgorzknienie. To niszczy psychicznie.

>A jesli myślisz, że kobiety
> nie lubią szczupłych mężczyzn, to już się baaaardzo mylisz. :-)

Ja nie mysle - ja wiem. Kazda kobieta, z ktora o tym rozmawialem, mowila, ze
"woli jak jest troche tluszczyku". To normalne.

pozdrawia.kazoo

29. Data: 2005-04-17 06:30:19

Od: "Jasper [ SZN ]" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a cwiczysz? Jedz i cwicz godzine, 2 dziennie, to bedziesz miec to czego
> oczekujesz.

jem normalnie .. a cwicze bardzo duzo.. 2 x w tygodnoiu siatkowa , rower ile
tylko mozna i koszykowka i woogule sport :)a do przytycia i `piwnego
brzuszka` jakos mi sie nie spieszy a swoje cialo akceptuje :)

Japser

30. Data: 2005-04-17 09:03:08

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jasper [ SZN ]" <4...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tylko mozna i koszykowka i woogule sport :)a do przytycia i `piwnego
> brzuszka` jakos mi sie nie spieszy a swoje cialo akceptuje :)

ups, to bylo do autora watku :)

P.

Reumatolog - Warszawa
Torbiel na wątrobie