Re: chyba poważny problem z trawnikiem

From: "Tomasz Borkowski" <s...@e...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: chyba poważny problem z trawnikiem
Date: Tue, 7 Aug 2001 09:23:36 +0200

Ten pies to na pewno suka :-)...czasami dołącza się do niej druga od
sąsiada...Czy ktoś z Was widział już przenawożony trawnik? Może ta jedna
plama z wypalonym miejscem na środku to sprawka psa, a pozostałe wynikają z
przenawożenia? Tylko dlaczego na obwodzie tej "psiej plamy" trawa rośnie
zdecydowanie szybciej i jest ciemnozielona - dokładnie taka sama tak trawa
na tych pozostałych plamach? Poza tym wczoraj podałem za mały rozmiar tych
plam - mają średnicę rzędu 30-50 cm...I dodam jeszcze raz, że nawoziłem
miesiąc temu, a plamy pojawiły się w ciągu kilku ostatnich dni...
Czy plamy w miejscach, gdzie załatwiają się suki mają żółte plamy pośrodku?
A jeśli chodzi o obfite podlewanie - ostatnio chyba dość deszczu spadło,
więc raczej to nie pomoże...
Pozdrawiam
TB