Re: chyba poważny problem z trawnikiem

Data: 2001-08-07 11:21:09
Temat: Re: chyba poważny problem z trawnikiem
Od: "Piotr Poznanski" <P...@s...org.pl>

"Tomasz Borkowski" <s...@e...com.pl> wrote in message
news:9ko4sq$ep$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
> Ten pies to na pewno suka :-)...czasami dołącza się do niej druga od
> sąsiada...Czy ktoś z Was widział już przenawożony trawnik? Może ta jedna
> plama z wypalonym miejscem na środku to sprawka psa, a pozostałe wynikają
> przenawożenia? [...]

To co ponizej to tylko hipoteza wiec moze nie miec wiele wspolnego ze stanem
faktycznym, ale...
Mysle, ze sformulowanie 'przenawozenie _a_ sprawka psa' zawiera juz samo w
sobie pewien blad :) Jakby sie tak lepiej zastanowic, to 'sprawka psa' to
nic innego jak przenawozenie - glownie azotem ;) A dla czego w srodku
zolknie a na obwodzie ciemniejsza? Ano pewnie najwieksze (duzo za duze!)
stezenie jest w srodku, a w miare zblizania sie do krawedzi robi sie tylko
troche za duze. Stad w srodku trawa wypalona a na obwodzie rosnie jak
wsciekla.

-Piotr

PS.
U mnie na trawniku zdazaja sie identyczne plamy. I zgadnijcie co biega po
ogrodzie... :)