Re: ciasteczka piwne

Data: 2009-01-20 20:20:29
Temat: Re: ciasteczka piwne
Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl>

Użytkownik "ElKa" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:gl589b$pbj$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>a gdzie znajdę post od Gośki?

a tu:

****
Odnalazłam!

Wklejam jak było:

Cóż za fantastyczne ciasteczka piwne jadłam! U mojej teściowej, która
w ogóle jest wspaniałą kobietą i robi wspaniałe ciasteczka. Tym razem
piwne:

2 szkl. mąki
1 kostka margaryny
1/2 szkl. piwa
dżem lub powidła.
cukier puder

Mocno schłodzoną margarynę zetrzeć na grubych oczkach do mąki, dodać
piwo i wyrobić ciasto. Wyrobione włożyć na dwie godziny do lodówki.
Potem rozwałkować, wycinać kwadraty, smarować powidłami i składać na
pół a la pierogi. Potem do piekarnika (nie spytałam o temperaturę, ale
chyba coś między 160 a 180 st.C.) i piec na złoto. Bardzo rosną!
Upieczone posypać cukrem pudrem. Wychodzi coś a la ciasto francuskie.
Bossssssssssskie i banalnie proste. Polecam!

To post Kruszyny, od którego się wszystko zaczęło.
***

Feah