Re: ciekawa książka

Data: 2019-04-01 16:17:14
Temat: Re: ciekawa książka
Od: Trefniś <t...@m...com>

W dniu .04.2019 o 15:53 <d...@g...com> pisze:

> [...]
acobson-howard,p1127357141,ksiazka-p

ija-jak-zerwac-

s-zabija.html

o-nas-zabija-Jak-zerwac-z-uzaleznieniem-od-bia

> To tak jakbyś spytał czy wegetarianie mogą jeść sztuczne mięso tak
> popularne w USA....
> ))

Hehe... To jakieś rozwiązanie, skoro rośliny też czują - jedzenie
wyłącznie z fabryk chemicznych!
Ale może związki chemiczne też mogą czuć ból :)

Niektórzy ograniczają użycie prawdziwego mózgu, a AI jeszcze w powijakach
- wpadka Boeinga, Amazona,
zwolnienia warunkowe w więziennictwie USA, pewnie każdy zna więcej
przykładów.

Ale z drugiej strony sporo tych, którym łatwiej żyć pod dyktando
polityków, marketingowców, a wątpliwości rozwieje przecież cenzura (także
ta w sieci).
Człowiek to prawo do głosowania i portfel - reszta to atawizmy!

--
Trefniś