Re: ciekawa teoria na temat raka - witamina B17

Data: 2011-07-06 08:45:27
Temat: Re: ciekawa teoria na temat raka - witamina B17
Od: "olo" <o...@o...pl>

Użytkownik "Maddy"

> Chociaż warto próbować, mnie się udało nawrócić jednego fana homeopatii.
> Wystarczyło mu wyjaśnić jak się produkuje leki homeopatycze.
Nie wierzę w skuteczność leków homeopatycznych, bo w myśl tej teorii
odpowiednio silnie rozcieńczone wielkomiejskie ścieki powinny być panaceum.
Mnie akurat nie udało się przekonać leczącego się homeopatyczną wodą
gentelmana co do prawdopodobnej bzdurności tej koncepcji. Nie udało mi się
obalić jego argumentu, że jemu ta woda po prostu pomaga. Ale co tam,
jednostki, nasza służba zdrowia powszechnie zaleca równie wątpliwe kąpiele
błotne, solne, biodynamiki, elektostymulacje, kriogeniki, itp czy mary.
Żyjemy
w kraju który jest sanktuarium pseudo-leczniczych sanatoriów i kondominium
bioenergoterapeutów, różdzkarzy i innej maści znachorów.
Tylko, przykład USA czy Francji gdzie podobno ponad 20% leków to
preparaty homeopatyczne, dowodzi że na punkcie zdrowia jesteśmy wyjątkowo
podatni na gusła. Tam może tylko zabobony i czary gusła szybciej są
aktualizowane.

> Koncepcja wzbudzania teleportacji kwantowej w wybranych cząsteczka
> roztworu
Ależ, teoria splątania cząsteczek została empirycznie potwierdzona.

> przez uderzanie fiolką o poduszkę bardzo go nawet rozbawiła.
i nawet nie potrzeba tej fiolki o poduszkę uderzać ;) Jego zaś rozbawienie,
aczkolwiek zgodne z naszą intuicją, wyczerpuje znamiona słynnego z Frau im
Mond powiedzenia "Smiech, panowie, jest argumentem idiotow przeciwko kazdej
nowej idei".

pzdr
olo