Re: ciekawa teoria na temat raka - witamina B17

Data: 2011-07-06 09:06:33
Temat: Re: ciekawa teoria na temat raka - witamina B17
Od: "olo" <o...@o...pl>

Użytkownik "Maddy"

> Krebs nie jest "ofiarą" ostracyzmu, chyba że za taki uznamy żądanie przez
> naukowców dowodów na efektu kuracji, a jak nie to spadaj.
> Bo wierzących w jego cuda jest sporo, wyznawców altmedu jeszcze więcej, w
> Meksyku ma ciepłe gniazdko. "Spoleczeństwo" go nie odrzuca, odrzucają go
> ci, którzy rozpoznają humbug.

Moja uwaga nie dotyczyła konkretnego przypadku Krebsa, była żartem natury
ogólnej.

> Wykształcona mniejszość.

Zgodnie z rozkładem Gausa, zawsze mniejszość będzie wykształcona, najwięcej
będzie ludzi "normalnych" i również mniejszość będzie niedouczona.

> Ja mówię "szamanizm".

No niestety, jest popyt, jest szamanizm. Złe jest to, że skoro zawsze
mniejszość będzie wykształcona, to zawsze będzie szamanizm.

> Ja myślę że człowiek po szkole podstawowej powinien kojarzyć nazwę
> "cyjanowodór" albo chociaż "kwas pruski" no i umieć wpisać w wiki
> "amigdalina".
> Miałam tróję z chemii przez całą edukację, nie cierpiałam przedmiotu a
> jednak odróżniam węglowodany od węglowodorów, roztwór od mieszaniny i
> takie dam duperele bez których człowiek jest analfabetą i każdy może go
> robić w konia.
> Chociaż moja znajoma jakiś czas temu oświadczyła, że trzeba uważać na
> produkty spulchniane azotem, nie dawać dzieciom, bo mogą być toksyczne!
> [...]
Einstein zauważył że możliwe że jeszcze wszechświat, chociaż tego
wszechświata tak pewien nie był ;)

> Jakie badania???

Nie interesowałem się Krebsem, rozumiem że jego terapia nie była nigdy
oparta o żadne badania skuteczności.

pzdr
olo