Re: cierpniecie nóg i dziwne ukąszenia (?)

From: "JS" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: cierpniecie nóg i dziwne ukąszenia (?)
Date: 14 Aug 2007 22:49:36 +0200

> [...]
>
> Kolejny kretyn to ten od chorób zwierzęcych (raczej odzwierzęcych?), który
> przepisuje 10 dni antybiotyku na boreliozę - chorobę, której bakteria ma
> cykl rozwojowy 4 tygodnie, co oznacza że wrażliwa na działanie antybiotyku
> jest tylko przez parę dni (czy nawet godzin) w miesiącu. Boreliozę leczy
> się co najmniej miesięczną kuracją z mieszanych antybiotyków w dużych
> dawkach, czasami kilkumiesięczną.
>
> Jeszcze raz - zrób testy, póki masz rumień możesz właśnie z niego brać
> materiał.
>
> I NIE słuchaj przygłupów z forum gazeta.pl, oni boreliozę wmówią każdemu,

Dzieki - postanowilem zrobic jakies badanie ktore wyszukala mi corka
wlascicielki stancji na ktorej mieszkam (tez calkiem urodziwa niewiasta
ale to wymagaloby dluzszej historii ;-) robią je w starym browarze
w Poznaniu i kosztuje 190 z - podobno jest dosyc wiarygodne - po nim
lyknę ten antybiotyk (10 tabletek chyba niejkakiej doksycykliny w tydzien)
i jesli wynik testu bedzie negatywny - dam sobie spokoj - pocieszajace
jest to ze nie mam specjalnych objawow raczej jedynie ten rumien ktory
nie wiem nawet czy jest rumieniem czy jakims pseudorumieniem.

ps. dzisiaj odwalilem kolejny kretynski numer bo ten lekarz z ktorym
rozmawialem przyjmowal w szpitalu chorob zakaznych i jak tam czekalem
wyszedl do mnie z odzialu zakaznego niewiarygodnie pozolkly dziadek
w pizamie i wreczyl mi smialo dwa noze stolowe abym mu nasostrzyl o
schody co tez zrobilem - oplukalem reke butelką wody mineralnej po tym
- ale sie zastanawiam czy nie mielem szansy zarazic sie od niego tą
jego zoltaczką
:-/

JS