Re: cierpniecie nóg i dziwne ukąszenia (?)

From: "JS" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: cierpniecie nóg i dziwne ukąszenia (?)
Date: 21 Aug 2007 15:22:15 +0200

> Mi wydaje sie ze wytrzymam - juz je biorę i boli mnie od nich wyraznie
> i dziwnie klatka piersiowa. Dawno bardzo dawno nie bralem
> antybiotyków o ile pamietam ponad 10 lat.

Boli mnie serce ot tego antybiotyku (naprawde jak zepsuta pompa) - chyba
przerwe dwa dni przed koncem - mozna tak ? - biore juz 5 czy 6 dni. Mam
kryzys osobowosciowy i jestem na siebie zły - same wyniki testu na borelioze
za okolo poltoratygodnia - sam pseudorumien zniknal choc zostal pewien brazowy
maly slad.

jfs