co bary dają do gotowania ziemniaków ?

1. Data: 2007-05-22 13:50:28

Temat: co bary dają do gotowania ziemniaków ?
Od: "AnPo" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
dotarła do mnie informacja , że coś dodają by szybciej ziemniaki ugotować.
Prawda li to ?

Andrzej

2. Data: 2007-05-22 13:58:58

Temat: Re: co bary dają do gotowania ziemniaków ?
Od: "permentator" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnPo" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witajcie,
> dotarła do mnie informacja , że coś dodają by szybciej ziemniaki ugotować.
> Prawda li to ?

tak dodają
wodę i sól

dzika

3. Data: 2007-05-22 14:22:34

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *AnPo* wyszczebiotał(a):
> Witajcie,
> dotarła do mnie informacja , że coś dodają by szybciej ziemniaki
> ugotować. Prawda li to ?

Zdarza się że dodają - sodę.

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

4. Data: 2007-05-22 14:47:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gdaMa" <g...@w...pl> wrote in message
> Pewnego wiosennego dnia, *AnPo* wyszczebiotał(a):
>
> Zdarza się że dodają - sodę.

ale do fasoli czy grochu - chyba nie do ziemniaków

5. Data: 2007-05-22 17:51:05

Temat: Re: co bary daj? do gotowania ziemniaków ?
Od: "Romer" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuję zgłosić się do McDonalda tam to są eksperci od szybkości.
poza tym o niczym takim mi nie wiadomo

--
pozdrawiam,
Romer

6. Data: 2007-05-22 18:18:39

Od: "Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> szukaj wiadomości tego autora

> dotarła do mnie informacja , że coś dodają by szybciej ziemniaki ugotować.
> Prawda li to ?

My w domu gotujemy w szybkowarze-to skraca o połowę. Trzeba wtedy wody dodać
;-)

--
___________________________________________MAT______
__

7. Data: 2007-05-22 18:59:06

Od: "-=Elwood=-" <elwood@S_P_A_M_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnPo" napisał:
> dotarła do mnie informacja , że coś dodają by szybciej ziemniaki ugotować.
> Prawda li to ?

A i owszem, ale niezbyt często bo łatwoej jest przechowac gotowe. Dodaje się
najczęściej tłuszczu do wody który podnosi odrobinę temperaturę gotowania.

-=Elwood=-

8. Data: 2007-05-22 22:22:34

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Romer" <f...@i...pl> napisał

>proponuję zgłosić się do McDonalda tam to są eksperci od szybkości.

to w McDonaldzie gotuja ziemniaki?

Protz

problemy z tartą
sok grepfluitowy - ktokolwiek widział...
imieniny...
Biała zupa pomidorowa
w jakiej cenie ?