co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?

21. Data: 2007-01-24 11:58:39

Temat: Re: co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Mucha napisał(a):

> Taksówką. Skoro obrzeża miasta, to jeszcze miejska taryfa ;)

Fakt;-)tylko czy naparwde bedzie magnesem ta meduza, by ponosic
dodatkowe koszty;-)?

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

22. Data: 2007-01-24 12:02:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> Fakt;-)tylko czy naparwde bedzie magnesem ta meduza, by ponosic dodatkowe
> koszty;-)?

Zależy z kim...

23. Data: 2007-01-24 17:39:49

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Gosia Plitmik napisał(a):

> Mam pytanie, co byscie zamówili bedac w takiej knajpie?Kuchnia polska
> typowa?makarony?Jak myslicie?

Zawsze mi się marzy jak wchodzę do knajpy "po drodze"... Bliny maczane,
cieknący tłuszczyk po brodzie...
Pierogi z "prawdziwym" mięsem
Pyzy
Kołduny

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

24. Data: 2007-01-24 17:43:21

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 11:44, Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:
>Wywar dostała Urka z mięchem;-)

Słony???
Gosiu, nie rób tego więcej. Psom nie należy dawać słonych i
przyprawianych jak dla ludzi rzeczy - wysiadają im w krótkim czasie
nerki, dostają porażenia kończyn od tego i zdychają... Moja rodzina
nie wiedziała, dlaczego kolejne psy zdychaja dziwną śmiercią -
wyjaśniłam im. Oni gotowali psu jedzenie i SPECJALNIE soli, bo
"jakże to tak bez soli? "

25. Data: 2007-01-24 18:05:51

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie, co byscie zamówili bedac w takiej knajpie?Kuchnia polska
> typowa?makarony?Jak myslicie?

Ja osobiscie kuchnia polska. Waznym elementem bylaby rowniez cena i wielkosc
porcji. Poza miastem jadam tylko tam gdzie dobrze, tanio i duzo... :) I
obowiazkowo nie z mikrofali...
Pozdrawiam!

26. Data: 2007-01-24 20:50:36

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda napisał(a):

> [...]
> porcji. Poza miastem jadam tylko tam gdzie dobrze, tanio i duzo... :) I
Nie uzywałam nigdy mikrofali, chodzi o smak, czy podgrzewanie?

27. Data: 2007-01-24 20:51:39

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> [...]
> nie wiedziała, dlaczego kolejne psy zdychaja dziwną śmiercią -
> wyjaśniłam im. Oni gotowali psu jedzenie i SPECJALNIE soli, bo

Urka generalnie je bez soli, dlatego jak zje od czasu do czasu, to jej
nic nie bedzie;-)Lubi za to bazylie, czosnek i oregano

28. Data: 2007-01-24 20:52:44

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

panta_rei napisał(a):

> Zawsze mi się marzy jak wchodzę do knajpy "po drodze"... Bliny maczane,
> cieknący tłuszczyk po brodzie...
> Pierogi z "prawdziwym" mięsem

A, jakie to prawdziwe mięso?Wieprzowina, czy inny rodzaj?

29. Data: 2007-01-24 21:05:25

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 20:51, Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:
> Lubi za to bazylie, czosnek i oregano

:-) Niezła z niej smakoszka!
Oglądałam ją na stronie - śliczny pies.

30. Data: 2007-01-24 21:12:58

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> :-) Niezła z niej smakoszka!
> Oglądałam ją na stronie - śliczny pies.

Smakoszka, woli chodzic głoda niz jesc chrupki. Gotowane za to pozera w
kazdej ilosci. Dzisiaj postanowiła przekasic masło, które
zostawiłam na wierzchu. Współpacowała razem z małym kotem. Kot zwiał, a
ona zostala z papierkiem na posłaniu

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

[OT] Zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa
DO...
WOLNOSC
patelnia grillowa
Wyschniete rodzynki. Co zrobic aby byly znowu miekkie?