Re: co dobrego w Bulgarii?

Data: 2002-04-15 12:28:22
Temat: Re: co dobrego w Bulgarii?
Od: Seva <s...@p...lp>

asia <a...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości
news:3cbac1a6$1@news.vogel.pl:

> pojade we wrzesniu, czy cos mnie ominie? cieszylam sie wlasnie na
> ten wrzesien, bo ponoc wtedy jest obfitosc wszelkich owocow i
> warzyw. To jak to w koncu jest?

Też jadę (a własciwie jedziemy) we wrześniu. :-)
We wrześniu są warzywa! Jak lubisz np. papryki, to będziesz w raju.
Żałuję tylko trochę tych arbuzów, prawdziwych arbuzow.
Pomijając wrzywa i owoce, to imo, warto spróbować potraw mącznych -
robi się je z półproduktów, których w Polsce nie mozna dostać. Jeśli
chodzi o nazwy, to nie jestem w stanie sobie ich przypomnieć, ale wrócę
do domciu i zapytam żony, a późniem zajmiemy się zacieśnianiem
przyjaźni polsko-bułgarskiej. :-)

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.prv.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]