Re: co jesc?

Data: 2001-11-06 21:43:12
Temat: Re: co jesc?
Od: "Castle" <j...@i...pl>

> juz wiem, przypomnialo sie TOXOPLASMOSA. No to ide troche
orzechow pojesc,
> pomoze na mozdzek.
> **********
> m-gosia normalnie swieza na umysle
> **********

Jesli jestes kocia mama jak spora czesc grupy (ja.. ja..
;))),
mozesz przeprowadzic przy okazji standardowych badan (tu:
krew) badanie na tzw. nosicielstwo (obecnosc wirusa jest
bezobjawowa dla mamy ale bardzo niebezpieczna dla plodu).

btw juz w chwili kiedy planuje sie malenstwo - mozna sie
zaszczepic (ok. 30-80PLN w dawce jednorazowej)

..ale dla ciebie to juz jakby post factum ;>

a teraz najwazniejsze:
GRATULACJE Aniu !!

i pamietaj - NIGDY nie dawaj mu jesc tego, czego sama bys
nie zjadla

Castle