co sądzicie o gwiazdce?

101. Data: 2010-03-25 23:41:19

Temat: Re: co sądzicie o gwiazdce?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Mar 2010 23:07:39 +0100, Paulinka napisał(a):

> A Ty Ender wg grafiku powinieneś kopulować. Bez emocji. Jezu to takie
> smutne.

Paulinka, a co Ty tak dzisiaj pilnujesz czyichś grafików? Bo i mojego, i
Endera.
--

Ikselka.

102. Data: 2010-03-25 23:45:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Mar 2010 23:10:47 +0100, Paulinka napisał(a):

> Dobre! Dzisiaj kupowałam z dzieciakami buty wiosenne. Wolałabym się
> smażyć w ogniach piekielnych niż to jeszcze raz przeżyć.
> Oni też likwidują obuwie w zastraszającym tempie.

Moje delikatne stópki w ciągu ostatniego miesiąca wzbogaciły się o 4 pary
wiosennych. No cóż, zboczenie, spotęgowane posiadaniem siostry stryjecznej
zboczonej identycznie i wspólnymi z nią zakupami. Żebym to chociaż była
zdolna niszczyć buty w tym samym tempie, jak kupuję... Na widok ładnych
butów dostaję gęsiej skórki, MŚK zaś ataku śmiechu na widok mojej reakcji
:-D
--

Ikselka.//zboczona

103. Data: 2010-03-25 23:56:15

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no gdzieś tu chyba to sugeruję - że to przez takie specyficzne pojęcie
> kultury. cos jak "rzygając pod stół, dam dyskretnie znać, że mi nie
> smakuje".
> a wygrywa pan ko*niszona.

Q*wa to zmodyfikowana kurwa. Stawiam cienką hipotezę z którą mam
nadzieję zaraz ktoś się rozprawi, że osoby stosujące tego typu zabiegi,
również w całokształcie swojej twórczości starają się kreować
zmodyfikowaną/wygwiazdkowaną względem rzeczywistości wizję swej osoby.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

104. Data: 2010-03-26 07:27:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-marzec-10, Ender wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Pewnie wbrew temu co sądzisz, nie wszystko można jednak osiągnąć samą
> miłością.

a co ty chcesz osiągnąć?

> A poza tym nie spotkałem się jeszcze z takim swoim postem i nie
> spotkałem się, żeby ktoś prócz ciebie się spotkał.

ok, możliwe, że to kwestia definicji.

> Czemu biegusiem?
> Czy mogłabyś przynieść, gdyby miała bliżej lub po drodze.
> ENder

bo ja mam tak daleko misiu a ty przecież w kuchni non-sto siedzisz :)

--

z cyklu: pytania Ryszarda.
- ałaaa, uderzyłeś mnie w oko Rysiek! Co się mówi?

105. Data: 2010-03-26 07:29:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <c...@o...eu> tak oto plecie:

> Kochanowski nie pisał o profesji, lecz charakterze:-)

A charakter tego charakteru, myślisz, się wziął skąd? Spadł z choinki?

Qra

106. Data: 2010-03-26 07:31:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-marzec-10, cbnet wlazł między psychopatów i wykrakał:

> BTW kiedyś był prowadzony na psp comiesięczny ranking
> statystyczny przekleństw.
> Od tego czasu "gwiazdki" zaczęły pojawiać się częściej.

jesteś tego pewien?
z tego co pamiętam - statystyki były prowadzone przez dłuugi czas. od
którego momentu zwiększyła się częstotliwość gwiazdkowania?
poza tym - aż takim uważnym obserwatorem jesteś?

> Może ze wstydu? ;)
>
> Tak, zdaje się, że kluczem do "gwiazdek" jest po prostu wstyd.
> Taaa-daaa. ;)

gówno prawda :)
kluczem do gwiazdek jest chęć połączenia dwóch sprzeczności.
nazwę to - kulturalnym przypierdoleniem.

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

107. Data: 2010-03-26 07:31:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Są tacy, którzy mówią wtedy "kuźwa". Strasznie mnie to ojejuje.

Są tacy, co "cholera". Trzy sylaby, długi wydech, tyle energii się marnuje.

Qra, ojejej

108. Data: 2010-03-26 07:37:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> całokształcie swojej twórczości starają się kreować
> zmodyfikowaną/wygwiazdkowaną względem rzeczywistości wizję swej osoby.

O co Ty nie powiesz!

Q*a

109. Data: 2010-03-26 07:56:52

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-marzec-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

kuźwa, następny

--

z cyklu: Pytania Ryszarda.
- a czym nie wolno pompować rowera?

110. Data: 2010-03-26 08:04:10

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-marzec-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> To kurwa był żart. Mnie nic do tego.

wiedziałem, że jestem jeszcze zbyt poważny.

--

Smok Horynycz wrócił z imprezy, a żona do niego:
- Piłeś? Chuchnij!!!

Afera psychoseksualna
test psychologiczny 1
No, a generalnie to już...