co sądzicie o gwiazdce?

161. Data: 2010-03-27 10:03:30

Temat: Re: co sądzicie o gwiazdce?
Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:1ekssmetdz7l9.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 26-marzec-10, Ender wlazł między psychopatów i wykrakał:

> dziwne, przecież miałem na myśli "czuju".
> ciekawe co tam sobie wyprojektował.

Miałeś na myśli "czuju", a dobrze wiesz, że "zbolały". Albo jak ktoś powie w
nerwach (nie ważne z jakiego powodu), że jego matka to "ku*wa" to powinien
się domyślić, że jego matka to "kurlewna" ;)

162. Data: 2010-03-27 10:10:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-marzec-10, bartez wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> nerwach (nie ważne z jakiego powodu), że jego matka to "ku*wa" to powinien
> się domyślić, że jego matka to "kurlewna" ;)

ja wiem, ale zdaje się, że on tego nie wiedział :)

--

ta sygnaturka jest chora. chora!

163. Data: 2010-03-27 11:30:16

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Chyba że za manipulację uznać pewną wiarę w zaklinanie rzeczywistości
> (niekoniecznie związaną z innym człowiekiem).
>
> Ewa

Manipulacja właśnie to takie zaklinanie rzeczywistości- i jak w to wierzy
sam manipulujący- to sam sobą manipuluje. No cóż- taka dola kłamców, że
wpadają we własne sidła

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

164. Data: 2010-03-27 12:31:50

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejny wybitny specjalista ds unikania błędów? ;D

--
CB

Użytkownik "bartez" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

Jakby ktoś chciał powiedzieć "kurczewiszon" to by nie kropkował, gwiazdkował
czy co tam jeszcze.
A jak pisze, że "ku*wiszon" to tak jakby napisał "kur*szon" - jeden "cha"
(co o tym powiesz? :))).
To tak jak z piwem (oczko) bezalkoholowym. Każden jeden myślący wie o co
kaman ;) i jeden widzi kurwa a drugi widzi ku*wa ale i tak wie, że to kurwa
:).

165. Data: 2010-03-27 12:41:25

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-27 12:30, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Manipulacja to nie to samo co kłamstwo.

Qra

166. Data: 2010-03-27 12:52:26

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

a tu bym polemizował.
ale trochę mi się nie chce.

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a jak się zaczynał świat to była noc czy dzień?

167. Data: 2010-03-27 15:27:24

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-27 13:52, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 27-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> a tu bym polemizował.
> ale trochę mi się nie chce.

Szkoda. Przez Ciebie będę się musiała zająć porządkami.

Qra

168. Data: 2010-03-27 15:42:17

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Manipulacja właśnie to takie zaklinanie rzeczywistości

A nie do końca. W manipulacji masz szanse na uzyskanie efektu, o ile
osoba manipulowana się nie zorientuje, w zaklinaniu rzeczywistości
natomiast raczej nie, chyba że przypadkiem się akurat uda. No ale Ty nie
wierzysz w przypadki, więc może dlatego to jest dla Ciebie tożsame.

Ewa

169. Data: 2010-03-27 15:53:32

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-27 12:30, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Manipulacja to nie to samo co kłamstwo.
>
> Qra

Inne pole semantyczne.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

170. Data: 2010-03-27 17:51:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Dnia 2010-03-27 13:52, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Szkoda. Przez Ciebie będę się musiała zająć porządkami.

ja dziś okorowałem dwa długie bale sosnowe, żeby podeprzeć huśtawkę, bo się
franca niebezpiecznie zaczęła chwiać, jak otworzyliśmy z zoną sezon.
ruch fizyczny świetnie wpływa na psychę.
imho - ludzie zamiast do psychologów powinni chodzić na ciężkie roboty.

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a ile razy na świecie ja byłam zabawna?

Afera psychoseksualna
test psychologiczny 1
No, a generalnie to już...
Rozwiązanie zagadki życia.