Re: co tam kur...?

Data: 2018-05-06 13:46:11
Temat: Re: co tam kur...?
Od: pulsar <a...@a...pl>

W dniu 2018-05-06 o 11:15, gazebo pisze:

> nie moge, no nie moge, a ty dla kogo piszesz? posadziles drzewko? ktos
> dla ciebie posadzil? zamiast szanowac chcesz zmienic? zapodaj mi w imie
> czego

Pisałem dla Stokrotki... w imię szacunku
do zasad ortografii, które to zasady ona
chce zmieniać, uzurpując sobie rolę
reformatorki... a ty się wtrącasz bez
rozpoznania o co nam chodzi i walisz jakieś
bzdety o drzewku... opanuj się.

> cytuj sobie cokolwiek, tylko zejdz na ziemie, do gwiazd ci daleko

Cytowałem nie dla ciebie, ciebie nie znam
i z tobą nie dyskutowałem. Stąpam twardo
po ziemi, nie mam nic do twojego nicka, a ty
co masz do mojego? Co ci się nie podoba?

---
pulsar