co to jest informacja? [crosspost]

21. Data: 2010-08-13 20:17:18

Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: Jula <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sie, 22:10, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> Ja Ciebie też, pewnie przy normalnej konfrontacji, pogadałybyśmy
> serdecznie i groźnie, z wykrzyknikami, ale obie byśmy wyszyły z tego
> spotkania zadowolone. BTW gdzie mieszkasz? ;)
>
> --
>
> Paulinka

kiedyś cie nie lubiłam, ale ty jako jedyna chyba i jeszcze elulka
ktora wspominam najmilej, jestescie szczere z grubej
ruru, a ja to cenie. jestes co prawda mlodsza kilka lat, ale nie
mnie praktycznie doswiadczona. koniec wazeliny, jestes
rzeczowa i nie podskakuje do ciebie bo
traktuje cie jako jedyna, ktora jest w stanie mnie
dotknac\przepedzic. czemu, jestesmy jakos podobne.
pozdro elulce, ta bieje na twarz wszystkie baby psp.
mieszkam w centralnie bardzo wschodniej polsce.

22. Data: 2010-08-13 20:18:53

Od: Jula <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uważa Cię za głupią.
> --
>
> Paulinka

o widzisz, dopiero wyczytałam.
powiadasz edzio ma mnie za głupolka?
no... popamietam :)

23. Data: 2010-08-13 20:22:24

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jula napisał(a):

> co to znaczy?

To znaczy, że ktoś się podaje za psa, bo pies nie ma samoświadomości,
czyli nie weryfikuje i dlatego na prostych metodach go wytresujesz.

24. Data: 2010-08-13 20:27:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jula pisze:

> [...]
> pozdro elulce, ta bieje na twarz wszystkie baby psp.
> mieszkam w centralnie bardzo wschodniej polsce.

Daj spokój moja wrodzona szczerość to krzyż (OMG), który muszę nieść. Za
chwilę mam 30 lat i się z tym męczę. Trudno, nic mnie nie zmieni. Na
szczęście potrafię oponentom przyznać rację, jeśli ją IMO mają. Ale
prędzej zmienię pracę i się sprowadzę na banicję, niż się nagnę temu, w
co nie wierzę. Durna i upierdliwa jestem.
A Eulalka całe połacie tekstów. Mądra babka. I pomyśleć, że pisała jak
ja byłam w ciąży z moim 7-letnim synem.

--

Paulinka

25. Data: 2010-08-13 20:29:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jula pisze:

> o widzisz, dopiero wyczytałam.
> powiadasz edzio ma mnie za głupolka?
> no... popamietam :)

Edzio ma wszystkich, którzy nie są fanami filozofii stosownej wg Edwarda.

--

Paulinka

26. Data: 2010-08-13 20:49:50

Od: Jula <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sie, 22:22, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> To znaczy, że ktoś się podaje za psa, bo pies nie ma samoświadomości,
> czyli nie weryfikuje i dlatego na prostych metodach go wytresujesz.

a czy przypadkiem,gdyby pies nie miał świadomości zyjac, to
nie nie lałby pod siebie na lezac zamiast wstać chociażby. a czy gdyby
nie miał świadomości
do miałby cieczke? hmm? moze posiada inna swiadomosc?
swiadomosc instynktowna?

27. Data: 2010-08-13 20:58:52

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jula napisał(a):

> [...]
> nie miał świadomości
> do miałby cieczke? hmm? moze posiada inna swiadomosc?

Pies ma świadomość, ale nie ma podzielnej świadomości na kilka warstw,
człowiek dzięki kilku warstwom świadomości ,weryfikuje to o czym
myśli, wyciąga wnioski z tego co do niego dociera. Pies ma tylko
świadomość, ludzie bezmyślni mają podobną do psa świadomość, pies
wszystko przyjmuje bezrefleksyjnie i to co napisał R. przypomina
bardziej psa niż człowiek, ale R. to raczej sobie pisze aby pisać,
niekoniecznie samemu rozumiejąc co pisze.

28. Data: 2010-08-13 21:12:23

Od: Jula <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sie, 22:29, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

''Dziwna IMO Iza jesteś.
Trudno Cię gdziekolwiek zakwalifikować''

co chcialas przez to powiedziec, jesli mozesz ofc?

29. Data: 2010-08-13 22:11:42

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis napisał(a):

> [...]
> bardziej psa niż człowiek, ale R. to raczej sobie pisze aby pisać,
> niekoniecznie samemu rozumiejąc co pisze.

Albo jeszcze prościej. Wiesz jak wygląda cebula i że ma mnóstwo
warstw, jak ją obierasz, o właśnie taka cebula to świadomość, czyli im
mniej warstw tym ktoś głupszy.

30. Data: 2010-08-14 12:06:39

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-12 20:08, Robakks pisze:
> było: Człowiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.
>
> "malkontent" <m...@o...pl>

> Świadomość bierze się z przytomności i punktu skupienia uwagi.
(...)

> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~ c:psf,psp
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Według Buddy świadomość bierze się z formacji (predyspozycji).

Strach przed uczłowieczaniem,zbyt intensywnie stosowanym.
bez tematu
Perseidy
[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.