co to jest informacja? [crosspost]

451. Data: 2010-08-30 13:46:18

Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotrek Zawodny napisał:

> czyżbym był aż tak inteligentny

na to wyglada

--
bla

452. Data: 2010-08-30 13:48:21

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-30 15:46, gazebo pisze:

> na to wyglada

atomy mają kształty na zdjęciu, tak? kształty są z czegoś złożone, tak?
z czego? z atomów? atomy są złożone z atomów?

453. Data: 2010-08-30 13:52:00

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-30 15:44, Odmieniony Druch pisze:
> "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> wrote in message

> Sorry za troche prowokacyjny ton.

Spoko, dziś nie jestem tak delikatny, w ogóle mnie nie ubodłeś. Muszę
niestety wyjść, potem porozmawiamy.

454. Data: 2010-08-30 13:58:15

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> atomy mają kształty na zdjęciu, tak? kształty są z czegoś złożone, tak?
> z czego? z atomów? atomy są złożone z atomów?

a chcesz ogarnac konstrukcje czy siegnac dna? bo jesli to drugie to
zycze ci baaardzo dlugiego zycia

--
bla

455. Data: 2010-08-30 15:55:40

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Odmieniony Druch" <e...@n...com>

> [...]
> Bo ten dualizm (o ktorym pisalismy) jest - po prostu nie da sie go nie zauwazyc.
> Jesli ktos udaje ze nie widzi tego dualizmu - to ma jakas motywacje do udawania :)
>
> I tutaj wchodzimy w nature czlowieka wspolczesnego.
> Ktorego celem jest nie tyle poznanie rzeczywistosci, tylko ... no wlasnie,
> po co te udawania i te wojny w obornie?
>
> Ok, nikt nie lubi podwazac swojego swiatopogladu, ale ...
> skad potrzeba widzenia wszystkiego przez interpretacje swiat fizycznego,
> na poziomie wylacznie atomow. Skad potrzeb twierdzenia ze
> "czlowiek nie ma wolnej woli bo atomy tez ich nie maja"?

To twierdzenie o braku wolnej woli jest mantrą powtarzaną bezmyślnie.
Pamiętasz słowa Jesusa o wybaczeniu: "bo nie wiedzą co czynią"?
To tekst uniwersalny dla każdej epoki w której są głupcy i pieniacze.

> [...]
> Zobaczenie dualizmu jest dosc trudne - gdy okazuje sie
> ze swiat na dwie natury ktory.
>
> Atomy sa po prostu latwiejsze, latwiej wszystko wytlumaczyc.
> Latwiej znalesc _oparcie_ w atomach.
> Latwiej wygrac w dyskyusji bazujac na atomach niz wchodzac
> w subtelnosci calej zlozonosci dualnego swiata.
>
> Stad te atomy mysle - z potrzeby posiadania zasad ktore wyjasnia wszystko
> i pozbawia dylematow.
>
> Oczywiscie te atomy to pulapka - zbytnie uproszczenia swiata.
>
> Ale tutuaj juz zadanie dla tych co rozumieją ze to pulapka,
> trzeba pokazywac "atomistom" luke w ich swiecie.

Rzecz w tym, że głupcy nie wiedzą, że są głupi, a myślenie
zwłaszcza to konsekwentne i logiczne - jest im obce.
Spróbuj psychopacie wytłumaczyć co to jest np. współczucie.
Okrzyknie Cię idiotą jeśli nie będzie się bał, bowiem STRACH
i popędy to wszystko co na takich działa.

> Tak jest. Po prostu potrzeba przynaleznosci do zwycieskiej bandy,
> nie do zwyciezanej. Ale przez newsy nie da sie zabic. Wiec nie jest zle.

Wiele złego robią rozsiewając złe słowo. To właśnie o takich Niemen
śpiewał: "bo człowiek słowem złym, zabija tak jak nożem".

> Jeszcze nie wyslalem.
> Mysle ze nie jest wazne z jakiej jestesmy religii, wyznania.
> Mozemy miec inne zdania i to tez bedzie uwzglednione w projekcie
> - na konkretne pytania beda rozne odpowiedzi. To czytelnik oceni
> co wydaje mu sie blizsze prawdy.
> To o czym mysle to o stronie technicznej.
>
> Na razie w tej "bazie wiedzy" mogloby znalesc sie to, co wlasnie tutaj
przedyskutowalismy -
> a wiec potrzeba do nalezenia do silniejszej bandy, mylne oparcie informacji o
> [...]

Te uzasadnienia są moim zdaniem najważniejsze.
Wchodzę w to. :)
Robakks

Strach przed uczłowieczaniem,zbyt intensywnie stosowanym.
bez tematu
Perseidy
[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.