co to jest informacja? [crosspost]

391. Data: 2010-08-25 16:48:08

Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości
news:4c754619$0$27042$65785112@news.neostrada.pl...

> nie tak, ja poddalem sugestie, ze skoro obraz zawiera 'pierwiastki ludzkie'
przekazane przez
> tworce (fakt, skrotowo, za to przepraszam), to dlaczego nie uznac, ze obraz ma
dusze, oczywiscie
> poza podstawowym czynnikiem smierci, ktory ty uznajesz za podstawowy, i naprawde
rozumiem, ze to
> dla ciebie jest podstawowym wymiernikiem, ale dlaczego sie nie pobawic? to zreszta
jest w
> kontekscie tego co cytowales trzy razy
> --
> bla

Czyli po trzech razach dotarło... no tak: do trzech razy sztuka. :-)
DUSZY SIĘ NIE UZNAJE tylko odkrywa.
Po czym poznajesz, że "obraz ma duszę"?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

392. Data: 2010-08-25 16:53:55

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> wybacz, juz od dawna nie mam Neostrady

To smutne :(

> przykro mi, ale ciagle rozmowa jest miedzy mna o a toba

A ja sądziłem, że nie rozmawiasz ze mną tylko z ze swoim
wyobrażeniem i straciłeś kontrolę co na ekranie, a co w Twojej
wyobraźni... :)

> nie, nie dotarlo, jesli cie to usatysfakcjonuje to zadna z moich wypowiedzi nie
miala na celu tego
> co mi zarzucasz, wlasciwie to bylo odwrotnie :) ale akurat mnie to wali, splywa to
po mnie :)
> --
> bla

Ja Ci nie zarzucam, że wyciąłeś moje wyjaśnienia zupełnie do nich
się nie odnosząc, bo to to samo co bym zarzucał deszczowi, że pada
i spływa po Tobie. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

393. Data: 2010-08-25 16:54:22

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:

> Czyli po trzech razach dotarło... no tak: do trzech razy sztuka. :-)
> DUSZY SIĘ NIE UZNAJE tylko odkrywa.

czyli czlowiek, w ktorym nie odkryles duszy jej nie ma? :) jakiz ty
jestes bogaty w decyzyjnosc, ale, ale, to moze ja jednak nie mam duszy?

> Po czym poznajesz, że "obraz ma duszę"?

po tym co czlowiek w nia wlozyl, wlozyl wysztko co mial

--
bla

394. Data: 2010-08-25 16:59:12

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> A ja sądziłem, że nie rozmawiasz ze mną tylko z ze swoim
> wyobrażeniem i straciłeś kontrolę co na ekranie, a co w Twojej
> wyobraźni... :)

no masz te chore tendencje :)

> Ja Ci nie zarzucam, że wyciąłeś moje wyjaśnienia zupełnie do nich
> się nie odnosząc, bo to to samo co bym zarzucał deszczowi, że pada
> i spływa po Tobie. :)

jesli ci z tym dobrze to powtorze to co piselem ixelce, kogo to w koncu
obchodzi?

--
bla

395. Data: 2010-08-25 17:01:36

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> czyli czlowiek, w ktorym nie odkryles duszy jej nie ma? :)

Widzę, że żyje - a więc ma MOTOR o nazwie dusza.
To jaki jest ten motor to już osobne badanie. :)

> jakiz ty jestes bogaty w decyzyjnosc,

U mnie to normalka

> ale, ale, to moze ja jednak nie mam duszy?

Więc sprawdź czy włożyłeś w siebie wszystko co miałeś.

> po tym co czlowiek w nia wlozyl, wlozyl wysztko co mial
> --
> bla

No właśnie. :)
Czyli co włożył konkretnie np. w fotografię, mapę bitową?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

396. Data: 2010-08-25 17:03:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> i tu masz cholerna racje :)
>
> --
> bla

''Żaden opis nie jest człowiekiem'', tu jest właśnie ta sprzeczność
między przedmiotem/ definicje/ i podmiotem/człowiek jest
niedefiniowalny/. Cokolwiek powiemy, dowiedziemy, ten człowiek zawsze
się wymknie , zaskoczy nas, a dlatego że żyje, zmienia się, definicje
są martwe, zobacz na definicje człowieka w kk jakie nieaktualne,
czasem nawet zabawne. Czyli obraz świata zdefiniowanego nie przystaje
w pełni do człowieka żywego. Kiedyś we Francji uważano, że woda
szkodzi zdrowiu, ten obraz , ta definicja spowodowała wynalazek taki
jak perfumy, teraz jednak my wiemy, że woda nie jest szkodliwa, ale
gdybyś powiedział to francuzom z Wersalu z osiemnastego wieku, to byś
uchodził za szaleńca i tak jest z każdą definicją, jest przedmiotem
sprzecznym z podmiotem, gdyż podmiot żyje i się zmiania, tym samym
zmienia się świat.

397. Data: 2010-08-25 17:05:04

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> jesli ci z tym dobrze to powtorze to co piselem ixelce, kogo to w koncu obchodzi?
> --
> bla

Będę strzelał: mnie obchodzi!
Zgadłem? :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

398. Data: 2010-08-25 17:06:37

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę, że żyje - a więc ma MOTOR o nazwie dusza.
> To jaki jest ten motor to już osobne badanie. :)

no wlasnie, ty widzisz

> U mnie to normalka

a ktos tego nie wie? :]

> Więc sprawdź czy włożyłeś w siebie wszystko co miałeś.

ty tak robisz? a skad masz te rzeczy? :)))

> No właśnie. :)
> Czyli co włożył konkretnie np. w fotografię, mapę bitową?

siebie

--
bla

399. Data: 2010-08-25 17:08:27

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Będę strzelał: mnie obchodzi!
> Zgadłem? :)

tak, ale mnie to nie obchodzi :)

--
bla

400. Data: 2010-08-25 17:24:34

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie, ty widzisz

Każdy widzi.

> a ktos tego nie wie? :]

Ktoś nie wie. :)

> ty tak robisz? a skad masz te rzeczy? :)))

To Twoja metoda - zapomniałeś? :)

> siebie
> --
> bla

To absurd. Kamera rejestrująca ruch uliczny nic z siebie nie wkłada
w fotografie, za to duch fotografii może zagrać na strunach duszy
obserwatora. Szkoda, że nie umiesz czytać po polsku, bo bym Ci
to opisał.
Robakks

Strach przed uczłowieczaniem,zbyt intensywnie stosowanym.
bez tematu
Perseidy
[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.