co to jest informacja? [crosspost]

291. Data: 2010-08-23 13:01:53

Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 23 Aug 2010 14:14:08 +0200, tako rzecze Ikselka:

wystarczy http://teologia.pl/

292. Data: 2010-08-23 13:12:48

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kszeslaf hoopqa" <p...@c...prl>
> Mon, 23 Aug 2010 14:14:08 +0200, tako rzecze Ikselka:

> wystarczy http://teologia.pl/

Wszedłem na tę stronę, a tam taki kwiatek:

"Najogólniejsze określenie duszy to element życia w materii,
który odróżnia ją od martwych bytów. W takim znaczeniu
duszę posiada nie tylko człowiek, ale i zwierzęta oraz rośliny,
gdyż np. żyjące zwierze różni się zdecydowanie od martwego.
źródło: http://teologia.pl/m_k/zag03-03.htm#2c

autorem strony jest Ks. Michał Kaszowski, a opis, który podaje
jest kropka w kropkę zgodny z tym co ja podałem. :-)

293. Data: 2010-08-23 13:46:59

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 23 Aug 2010 14:52:39 +0200, tako rzecze Robakks:

> hehe
> "Myślę, więc jestem"
> Czy da się myśleć w oderwaniu od innych myślących? Ano da się.
> Z oceną własnej podmiotowości jest dokładnie tak samo. :)
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

to tylko inteligencja, podmiotowość należy zaś do holistycznych
fenomenów synergicznej emergencji inteligentnych indywiduów

294. Data: 2010-08-23 13:57:04

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:

> Wymiękłeś, a byłeś już tak blisko sprawdzenia czy masz MOTOR,
> który Cię napędza. Co Cię spłoszyło? :) /Robakks/

zadalem ci lalu takie proste pytanie a ty wyjechales ze swoimi
urojeniami, Gilbert cie przerasta, zabki i zolwie ci skacza na plecy
obunoz z rozbiegu, motor ci juz dawno siada, jestes jak ta zapalniczka
co jej sie gaz konczy :) ujarales sie jajcami

--
bla

--
bla

295. Data: 2010-08-23 14:30:08

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"kszeslaf hoopqa" <p...@c...prl>
> Mon, 23 Aug 2010 14:52:39 +0200, tako rzecze Robakks:

> to tylko inteligencja, podmiotowość należy zaś do holistycznych
> fenomenów synergicznej emergencji inteligentnych indywiduów

W ten sposób doszliśmy do consensusu:
Każdy ma taką podmiotowość jaką w sobie odkryje.
Moja jest prosta i łatwa do zrozumienia:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"To ja decyduję o sobie, a nie natura - więc jestem podmiotem
decyzyjnym"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Twoja podmiotowość jest trudniejsza i przynależy tylko
inteligentnym indywiduom w zakresie holistycznych fenomenów
synergicznej emergencji.
OK.
Edward Robak* z Nowej Huty

296. Data: 2010-08-23 14:37:36

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> [...]
jestes jak ta
> zapalniczka co jej sie gaz konczy :) ujarales sie jajcami

bla, bla :-)
"W ogólności i w uproszczeniu dusza to czynnik sprawiający,
że żywe żyje", a innymi słowy:
dusza to MOTOR napędzający ciało - formacja. :)
Twoja dusza gazebo żywi się szarpaniem za jaja rozmówców,
poprzez wymyślanie głupot na ich temat. he he he
Mnie to nie kręci - wolę konkrety.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸
PS. Wytnij sobie mój podpis - może Ci ulży. ;D

297. Data: 2010-08-23 14:46:55

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸
> PS. Wytnij sobie mój podpis - może Ci ulży. ;D

oj lalu, czy to opowiadasz bajki czy tez krecisz jajami sam sie
nakrecasz megalomanie :) nudnym jest od dawna jak przypisujesz innym
swoje cechy, masz dusze? udowodnij

--
bla

298. Data: 2010-08-23 15:00:03

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> oj lalu, czy to opowiadasz bajki czy tez krecisz jajami sam sie nakrecasz
megalomanie :) nudnym
> jest od dawna jak przypisujesz innym swoje cechy,

rotfl :DDD

> masz dusze? udowodnij
> --
> bla

OK.
Skoro dusza to czynnik sprawiający, że żywe żyje
a Ty zwracasz się do mnie z prośbą
abym Ci udowodnił, że mam duszę
- to tym samym wyrażasz pragnienie
bym Ci udowodnił, że żyję;
wszak nie mając duszy - bym nie żył.
Jak chcesz bym Ci udowodnił, że żyję?
bo jest 1001 sposobów.
Masz jakiś konkretny na myśli? :)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

299. Data: 2010-08-23 15:03:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Aug 2010 14:42:46 +0200, Piotrek Zawodny napisał(a):

> Odbieram Cię
> w tej chwili jako kogoś, kto z jakichś powodów zapiera się przed prostym
> wyrażeniem tego, co wie. Dodatek "bardziej docenisz" wydaje mi się
> nieprawdziwy.

Jest jak najbardziej prawdziwy: to (wiedza, pieniądze, doświadczenie itp),
do czego się dochodzi samemu, ceni się podwójniealbo i wielokroć nawet
bardziej niż to, co się dostaje gotowe.

> Nie o docenienie tu chodzi, ale o prawdę, o dowiedzenie
> się. Jeśli dowiem się prawdy od Ciebie - bądź pomożesz mi ją ujrzeć
> przez rozmowę - będę cieszył się.

Wiesz, nie mam ambicji być objawicielką prawdy w dziedzinie wiary dla
kogokolwiek. Ponadto nawet gdybym podjęła taki wysiłek, zawsze jest
zagrożenie, że pozostanie on daremny. Nie mam na to ochoty ani siły, a ni
czasu. Kieruję się także zasadą "Kto darmo daje, ten dwa razy daje". Okres
w moim życiu, kiedy nauczałam/uczyłam także za darmo, już się był dawno
zakończył. Dziś to ja korzystam z owoców własnych przemyśleń - inni muszą
dojść do nich sami, ja moge ewentualnie porównywać ich przemyślenia ze
swoimi i sugerowac różnice. Ale już wdawać się w nauczanie - co to to nie.

300. Data: 2010-08-23 15:07:01

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> rotfl :DDD

kapke zeziles :)

> OK.
> Skoro dusza to czynnik sprawiający, że żywe żyje

ze jak? uzasadnij to

> a Ty zwracasz się do mnie z prośbą
> [...]

wolalbym z tego poziomu, z ktorego nie komunikujesz sie z istotami
wyzszymi, potem przejdziemy..., a wlasciwie to wirus ma dusze?

--
bla

Strach przed uczłowieczaniem,zbyt intensywnie stosowanym.
bez tematu
Perseidy
[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.