co to jest informacja? [crosspost]

91. Data: 2010-08-15 21:48:34

Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i49lqb$nll$13@node2.news.atman.pl...

> nie licz, nie warto przy Tobie nic mówić
> Nudna jesteś tylko

Następnym, razem się nie sil na odpisywanie. Szkoda czasu. Pozostańmy
przy hi hi, to tyle wyjaśnia...
--

Paulinka

92. Data: 2010-08-15 21:49:37

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Nie no, strasznie ynteligentne są wszelkie próby zmuszania
> tego bota, lub tej gówniary z ogólniaka czy ich kolesi do
> zwerbalizowania jakiegoś większego sensu ignorując fakt,
> że w istocie stanowią tylko nawóz dla wszelkiej maści
> pnących się tu czubów.

Eduś masz dziurę w grafiku?

--

Paulinka

93. Data: 2010-08-15 21:53:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> Eduďż˝ masz dziurďż˝ w grafiku?
>
> --
>
> Paulinka

Już wolę hi hi niż tego palanta .;) No właśnie hi, hi.

94. Data: 2010-08-15 21:54:59

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i49nbi$nll$17@node2.news.atman.pl...

> Następnym, razem się nie sil na odpisywanie. Szkoda czasu. Pozostańmy przy
> hi hi, to tyle wyjaśnia...
> --
>
> Paulinka

odpowiadam Ci z przyjemnością, może czegoś się kiedyś nauczysz ;)

kiwiko

95. Data: 2010-08-15 21:55:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Już wolę hi hi niż tego palanta .;) No właśnie hi, hi.

To jest zdaje się kobieta, chociaż trudno stwierdzić.
Hi hi, żeby było klimatycznie.

--

Paulinka

96. Data: 2010-08-15 21:57:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i49nbi$nll$17@node2.news.atman.pl...

> odpowiadam Ci z przyjemnością, może czegoś się kiedyś nauczysz ;)

I vice versa. Dowiem się, gdzie Ghost pojechał na wczasy i czemu Iza nie
jest czarna tylko sina.

--

Paulinka

97. Data: 2010-08-15 22:01:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> To jest zdaje siďż˝ kobieta, chociaďż˝ trudno stwierdziďż˝.
> Hi hi, �eby by�o klimatycznie.
>
> --
>
> Paulinka

To jakaś dwunastka pragnąca być dorosła , hi hi to nowy przebój
facetów zachlapanych żelem;)

98. Data: 2010-08-15 22:02:06

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i49nsr$nll$20@node2.news.atman.pl...

> I vice versa. Dowiem się, gdzie Ghost pojechał na wczasy i czemu Iza nie
> jest czarna tylko sina.
>
> --
>
> Paulinka

a potem już nikt nigdy tego nie zapomni ;)

dobranoc

kiwiko

99. Data: 2010-08-15 22:04:44

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i49nsr$nll$20@node2.news.atman.pl...

> a potem już nikt nigdy tego nie zapomni ;)
>
> dobranoc

Śpij dobrze. Koniec złośliwości.

--

Paulinka

100. Data: 2010-08-16 01:43:54

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-14 22:38, Robakks pisze:
> [...]
>

> Z tego co napisałeś wynika, że nie jesteś świadomy desygnatów
> słów-idiomów przypisywanych Buddzie, a mimo to je przywołałeś.
> Jeśli podobny stosunek do tekstów archaicznych mają także
> inni ludzie - to mamy do czynienia z nieświadomością zbiorową.
> To klasyka nowomowy.
> porównaj:
> Świadomy żaby bocian zje tę żabę
> Zrobi to, bo ma takie predyspozycje (możliwości)
> Wystarczy żywą formę materii nazwać słowem formacja.
> PS.
> Czy wiesz , że jest wiele słów w każdym języku, których nie da się

Jestem świadomy znaczenia słowa "formacje." To - wg buddologa M. Mejora
- siła przewodnia, determinująca charakter potoku osobowości,
"urabiająca" go. Według praktykujących buddystów używane jest słowo
"tendencje", "skłonności". Mówiąc, że nie wiem, miałem na myśli, że nie
potrafię w swoim bezpośrednim życiu przyporządkować tego słowa do
określonych zdarzeń (doświadczeń). Jak wiem, że "żółty" oznacza w moim
bezpośrednim doświadczeniu ten a ten kolor, tak "formacje" nie wiem co
oznaczają, ściślej: nie wiem na pewno. Mogę przyporządkowywać to słowo
do jakichś zdarzeń, ale nie mam pewności, czy robię to właściwie. O ile
świadomość nie wymaga definicji (bezpośrednio wiem, czym jest), to z
formacjami jest inaczej. Być może to, co nazywam formacjami, jest po
prostu u mnie chorobą psychiczną.

Chciałbym też odnieść się do tego, co napisał Pan o mózgu ("być może
formacje to prawidłowo funkcjonujący mózg"). W wątku "bez tematu"
zamieściłem ciąg dwunastu ogniw, podany podobno przez Buddę jako ciąg
rodzący cierpienie.

Z tego ciągu wynika, że mózg jest później w łańcuchu, niż świadomość. Z
Pana stanowiska zdaje się wynikać, że do istnienia świadomości niezbędny
jest mózg, zatem mózg jest jakby pierwotny. W stanowisku Buddy "nazwa i
kształt" znajdują się po świadomości, świadomość jest ich warunkiem. Do
nazwy i kształtu w tym rozumieniu zaliczyłbym mózg. Nie potrafię sobie
wyobrazić, jak świadomość może być pierwotna w stosunku do mózgu oraz do
obrazów (kształtów), trudno mi sobie wyobrazić świadomość bez kształtów.
Niemniej w tym łańcuchu świadomość jest najpierw, co by wskazywało, że
jest możliwa świadomość bez form.

Strach przed uczłowieczaniem,zbyt intensywnie stosowanym.
bez tematu
Perseidy
[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.