co to jest informacja? [crosspost]

81. Data: 2010-08-15 21:05:41

Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i49jbj$nll$7@node2.news.atman.pl...

> które? pierwsze z lewej czy drugie od góry?
> Kim tu jesteś to Twoja sprawa. Nie ma to dla mnie znaczenia. Odpowiadam
> kiedy chcę i komu chcę, a tłumaczę się, gdy uznam, że należy. I tyle.

Czyli zważ w końcu, że Twoje pytania z impertynencją, która się teraz
popisałaś, mogą pozostawać bez odpowiedzi.
Może więc przestań je zadawać, skoro w ogólnym rozrachunku nikogo nie
obchodzi, co masz na myśli, a li tylko odpowiada Ci z grzeczności.
Nawet Robak tego nie wytrzymał, chociaż się starał...

--

Paulinka

82. Data: 2010-08-15 21:13:03

Od: Jula <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sie, 22:58, "kiwiko" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
> Kim tu jesteś to Twoja sprawa. Nie ma to dla mnie znaczenia. Odpowiadam
> kiedy chcę i komu chcę, a tłumaczę się, gdy uznam, że należy. I tyle.

łał ale ty niegrzeczna musisz byc.
opowiesz nam o tym? hi hi

83. Data: 2010-08-15 21:16:04

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i49kr5$nll$10@node2.news.atman.pl...

> [...]
> obchodzi, co masz na myśli, a li tylko odpowiada Ci z grzeczności.
> Nawet Robak tego nie wytrzymał, chociaż się starał...

nie rozśmieszaj mnie kobitko

kiwiko

84. Data: 2010-08-15 21:22:18

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i49kr5$nll$10@node2.news.atman.pl...

> nie rozśmieszaj mnie kobitko

Na nic więcej nie liczyłam. Jesteś bez wątpienia autorką stylu mówienia
różnych rzeczy w infantylnej formie. Nawet prześmiewczy Ghost Ci tego
nie wyperswadował. Trudno.

--

Paulinka

85. Data: 2010-08-15 21:23:56

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jula" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> Kim tu jesteś to Twoja sprawa. Nie ma to dla mnie znaczenia. Odpowiadam
> kiedy chcę i komu chcę, a tłumaczę się, gdy uznam, że należy. I tyle.

nie mogę ;)
bo byś się posikała ze śmiechu

kiwiko

86. Data: 2010-08-15 21:28:30

Od: Jula <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sie, 23:23, "kiwiko" <k...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Jula" <j...@i...pl> napisał w
> [...]

patrz obiektywnie

1.nie bądź taki ;)

kiwiko
2.i Ty tak łatwo ulegasz?

kiwiko
3.a, to przepraszam ;)

kiwiko

czy jeszcze coś sprawia Ci przyjemność?
4.ojej, to straszne!

kiwiko

jak Ty sobie radzisz w życiu?
5.jesteś dziewczynką?

kiwiko
6.łał, jaka młoda...
i jaka dzielna ;)

czy masz niebieskie oczy?

kiwiko
7.musi się więc mocno trudzić

dlaczego?

kiwiko
8.a to wydaje się takie proste...

możesz mi to jakoś wytłumaczyć?

kiwiko
9.hihi, nie
ja tylko chciałabym znać się na polityce ;)

kiwiko
10.ale samochód prowadził rewelacyjnie, prawda?

kiwiko
11.odrywasz się czasem od ziemi?

kiwiko
12.gdzie byłeś ostatnio?

kiwiko
13,co jeszcze pamiętasz?

kiwiko
14.a woda jakaś była?

kiwiko

pofatygowalam sie na wykazanie
co niektorym ,co niektorych spraw.
to tylko z dwóch watkow, wiecej nie
wklejalam bo juz mnie mdlylo.

87. Data: 2010-08-15 21:31:21

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jula pisze:
> [...]
> ja tylko chciałabym znać się na polityce ;)
>
> kiwiko
> 10.ale samochód prowadził rewelacyjnie, prawda?

Nie marudź woda była przejrzysta hi hi ;)

--

Paulinka

88. Data: 2010-08-15 21:36:35

Od: Jula <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sie, 23:31, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

wiadomościnews:d03b7787-f9c9-48e3-8681-24e7a8696820@
l6g2000yqb.googlegroups.com...

> Nie marudź woda była przejrzysta hi hi ;)
>
> --
>
> Paulinka

jery no pms mnom
czpie, musze odreagowac, a ze slusznie
to poradze? wiesz jak jest

89. Data: 2010-08-15 21:39:58

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i49lqb$nll$13@node2.news.atman.pl...

> Na nic więcej nie liczyłam. Jesteś bez wątpienia autorką stylu mówienia
> różnych rzeczy w infantylnej formie. Nawet prześmiewczy Ghost Ci tego nie
> [...]

nie licz, nie warto przy Tobie nic mówić
Nudna jesteś tylko

kiwiko

90. Data: 2010-08-15 21:46:47

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Jula pisze:

> mysle, ze szkoda fatygi.
> [...]

Nie no, strasznie ynteligentne są wszelkie próby zmuszania
tego bota, lub tej gówniary z ogólniaka czy ich kolesi do
zwerbalizowania jakiegoś większego sensu ignorując fakt,
że w istocie stanowią tylko nawóz dla wszelkiej maści
pnących się tu czubów.
S.

Strach przed uczłowieczaniem,zbyt intensywnie stosowanym.
bez tematu
Perseidy
[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.