co to jest informacja? [crosspost]

71. Data: 2010-08-15 20:20:31

Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i49gkh$nll$2@node2.news.atman.pl...

> nie przesadzaj
> nie widzisz, że nie daję się sprowokować?
> ;)

Twoje pytanie nie było prowokujące?
BTW czy Ty rzeczywiście masz potrzebę z kimś tutaj porozmawiać?
Mam wrażenie, ze cała Twoja działalność to zaskoczone oczy, jak spodki
od filiżanek i pytania, które nic nie wnoszą do dyskusji. Masz jakieś
swoje zdanie na jakiś temat, chciałabyś napisać coś ważnego, a może coś
Cię nurtuje, o czymś intensywnie myślisz?

--

Paulinka

72. Data: 2010-08-15 20:21:08

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jula" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...
On 15 Sie, 21:53, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> [...]
> zrewanżować odpowiedzią?
> Poza tym, gdzie w wypowiedzi Izy widzisz brednię?

mysle, ze szkoda fatygi.
no chyba ze w odpowiedzi
chcesz uslyszec hi hi

no ale yntelygentow to
jara niemozebnie, bo to
co podane jako
tajemniczo niedopowiedziane
dopowiadaja sobie
po swojemu w wlasnej glowie i takim
sosobem rodzi sie
obraz ''uroku''
i inteligencji w odpowiedzi
na pytanie ktore sam
zadal i sam se na nie odpowiezial -
ale tego juz dany delikwent nie
kuma.
powiadaja, ze
lepiej nie mowic
nic lub malo i wydawac
sie madrym myslicielem niz
otworzyc usta i rozwiac
wszelkie watpliwosci.

o, właśnie ;)

kiwiko

73. Data: 2010-08-15 20:22:38

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sie, 22:12, Jula <j...@i...pl> wrote:

> ojej
> łał jakie to madre, a jak to robisz?
> opowiedz o tym?

Jak widzę to hihi to mnie zaraz profesor Mołdawa się przypomina--z
tymi młodymi kobietami to ani w ząb o niczym nie można porozmawiać,
tylko hi hi ha, ha....jednym słowem irytujące.

74. Data: 2010-08-15 20:24:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jula pisze:

> powiadaja, ze
> lepiej nie mowic
> nic lub malo i wydawac
> sie madrym myslicielem niz
> otworzyc usta i rozwiac
> wszelkie watpliwosci.

No tak milczenie jest złotem a mowa srebrem...

--

Paulinka

75. Data: 2010-08-15 20:25:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:

> o, właśnie ;)

I niech tak już zostanie.

--

Paulinka

76. Data: 2010-08-15 20:27:25

Od: Jula <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sie, 22:21, "kiwiko" <k...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Jula" <j...@i...pl> napisał w
> [...]

glupia jestes, ale co cie
bede dolowac, i tacy musza
zyc, przynajmniej dla yntelygentow
ku ich wyimaginowanej uciesze
z zadowalania ciebie opowiedziami
na twoje puste pytania

77. Data: 2010-08-15 20:35:05

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i49i6f$nll$3@node2.news.atman.pl...

> Twoje pytanie nie było prowokujące?

nie było.
Zaciekawiłam się i myślałam, że zupełnie normalnie odpowie.

> BTW czy Ty rzeczywiście masz potrzebę z kimś tutaj porozmawiać?

Niekoniecznie, np z debilami nie rozmawiam

> [...]
> filiżanek i pytania, które nic nie wnoszą do dyskusji. Masz jakieś swoje
> zdanie na jakiś temat, chciałabyś napisać coś ważnego, a może coś Cię

Wybacz Paulinko, ale nie interesuje mnie Twoje wrażenie. Nie wydaje mi się
róznież, że prowadzę tu jakąś działalność. Jestem wolna jak każdy tutaj i
nie potrzebuję Twojego pozwolenia na cokolwiek :)

kiwiko

78. Data: 2010-08-15 20:40:18

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:

> nie było.
> Zaciekawiłam się i myślałam, że zupełnie normalnie odpowie.

Na pytanie, czy jest czarna? LOL

> Niekoniecznie, np z debilami nie rozmawiam

Jakaś definicja debila z psp by się przydała.

> Wybacz Paulinko, ale nie interesuje mnie Twoje wrażenie. Nie wydaje mi się
> róznież, że prowadzę tu jakąś działalność. Jestem wolna jak każdy tutaj i
> nie potrzebuję Twojego pozwolenia na cokolwiek :)

Przeceniasz mnie i moje możliwości, ja tylko zadałam pytanie, a nie
zadałam Ci zadanie do wykonania. Jestem tutaj nikim tak samo jak TY.
Potrafisz na to pytanie odowidzieć?

--

Paulinka

79. Data: 2010-08-15 20:42:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Przeceniasz mnie i moje możliwości, ja tylko zadałam pytanie, a nie
> zadałam Ci zadanie do wykonania. Jestem tutaj nikim tak samo jak TY.
> Potrafisz na to pytanie odowidzieć?

Errata:
Odpowiedzieć.

--

Paulinka

80. Data: 2010-08-15 20:58:31

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i49jbj$nll$7@node2.news.atman.pl...

> [...]
>
> Przeceniasz mnie i moje możliwości, ja tylko zadałam pytanie, a nie
> zadałam Ci zadanie do wykonania. Jestem tutaj nikim tak samo jak TY.

które? pierwsze z lewej czy drugie od góry?
Kim tu jesteś to Twoja sprawa. Nie ma to dla mnie znaczenia. Odpowiadam
kiedy chcę i komu chcę, a tłumaczę się, gdy uznam, że należy. I tyle.

kiwiko

Strach przed uczłowieczaniem,zbyt intensywnie stosowanym.
bez tematu
Perseidy
[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.