co to jest informacja? [crosspost]

411. Data: 2010-08-26 11:50:25

Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:

> [...]
> Jeśli ktoś coś odczuwa, to zwykle stara się to wyrazić na zewnątrz
> siebie używając słów (poeci, pisarze) obrazów, rzeźb, muzyki itp.
> a więc w dziele, które tworzy znajduje odbicie "stan jego/jej duszy"
> ale
> dzieło samo w sobie nic nie odczuwa, nie jest więc duszą w znaczeniu
> MOTOR napędzający żywe i nie jest duszą w znaczeniu "coś co
> odczuwa" - zawiera natomiast ideę która przybrała formę inspirowaną
> stanem duszy i ta forma jest przekazywalna, a tę zdolność wpływu
> formy na odczucia odbiorców nazywam duchem.

a dlaczego dzielo nie odczuwa? bo ty jestes na innym etapie?

> Wytnij sobie mój podpis, żeby nikt nie wiedział, czyje słowa cytujesz.
> OK? :)
o'kay

--
bla

412. Data: 2010-08-26 13:25:42

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> a dlaczego dzielo nie odczuwa?

Dzieło nie odczuwa, bo nie ma czułek. :-)

> bo ty jestes na innym etapie?

Ja jestem na wyższym etapie, bo mam czułki. Ty nie masz? :-)

> o'kay
> --
> bla

Czy włożyłeś w swojego dzieło (wycięcie podpisu) wszystko co masz?
Jeśli tak, to obraz, który uzyskałeś jest Twoją duszą - prawda? :-)
W Twojej duszy nie ma miejsca na podpisy. ;D

PS. Co odczuwa Twoje dzieło, a więc podpis, który wyciąłeś i czym
odczuwa, skoro go już nie ma?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

413. Data: 2010-08-26 17:06:02

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na oszustwie, podstępie, wykorzystywaniu, kłamstwie - bo to jest
> wbrew mojej naturze - a bycie draniem niestety do tego się
> sprowadza. W uproszczeniu to zapewne tak wygląda, że pielęgnuję
> w sobie 'dziecko', bo świat "dorosłych" przez swą obłudę jest
> dla mnie zbyt okrutny by go przyjąć jako własny. ;D

> Z tego rozdzielenia ducha od duszy wychodzą tak przedziwne wnioski,
> że muszę dać sobie trochę czasu na zastanowienie: jak prowadzić
> dalej swoją opowieść publicznie by nie wywołać u przypadkowych
> czytelników głupkowatych uśmieszków niedowiarstwa.
oczywiście, że tak :)
i wierzę, że zrobisz tylko to na co masz ochotę

kiwiko

414. Data: 2010-08-27 05:31:32

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieło nie odczuwa, bo nie ma czułek. :-)

to tak jak ja, zreszta bakteria tez nie ma, vide ostatnie posty na psb a
zmysly ma

> Ja jestem na wyższym etapie, bo mam czułki. Ty nie masz? :-)

ale to jest szczatkowe czy sobie wyksztalciles? :)

> Czy włożyłeś w swojego dzieło (wycięcie podpisu) wszystko co masz?
> Jeśli tak, to obraz, który uzyskałeś jest Twoją duszą - prawda? :-)
> W Twojej duszy nie ma miejsca na podpisy. ;D

zakladanie a priori i udowadnianie tegoz jest tylko zabawa lingwistyczna

> PS. Co odczuwa Twoje dzieło, a więc podpis, który wyciąłeś i czym
> odczuwa, skoro go już nie ma?

moje dzielo dzielo raczej nic nie odczuwa bo nic mu z siebie nie przekazalem

--
bla

415. Data: 2010-08-27 05:37:16

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> zakladanie a priori i udowadnianie tegoz jest tylko zabawa lingwistyczna

wlasciwie powinienem napisac 'poprzez to'

--
bla

416. Data: 2010-08-27 06:08:41

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieło nie odczuwa, bo nie ma czułek. :-)

a tak mi sie przypomnialo/skojarzylo: "I stworzył Bóg człowieka na swój
obraz..." :)

--
bla

417. Data: 2010-08-27 06:11:18

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> a tak mi sie przypomnialo/skojarzylo: "I stworzył Bóg człowieka na swój
> obraz..." :)

i teraz znowu jestem w kropce, czy ow Bog ma dusze? :)

--
bla

418. Data: 2010-08-27 06:32:16

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-27 08:11, gazebo pisze:

> i teraz znowu jestem w kropce, czy ow Bog ma dusze? :)

"Ofiaruję Ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo najmilszego Syna Twego..."

419. Data: 2010-08-27 06:37:45

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotrek Zawodny napisał:

> "Ofiaruję Ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo najmilszego Syna Twego..."

problem w tym, ze jest ich trzech :)

--
bla

420. Data: 2010-08-27 06:40:19

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> problem w tym, ze jest ich trzech :)

poza tym to kto ofiarowuje? Bog czy tez ten, ktorego stworzono na
podobienstwo?

--
bla

Strach przed uczłowieczaniem,zbyt intensywnie stosowanym.
bez tematu
Perseidy
[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.