co wodoodpornego na podłoge

11. Data: 2016-01-07 21:16:06

Temat: Re: co wodoodpornego na podłoge
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Nie wiem, jak się nazywa firma, która kładzie te podłogi, ale wiem, że
> wymagają one specjalnej (czyt. kosztownej) konserwacji 2 razy w roku.

Widać różne firmy są. Mi taką położyli lat temu kilkanaście, w obiekcie,
-- rzec można -- użyteczności publicznej. I to intensywnej użyteczności.
Trzyma się dobrze. Ale w domu bym tak nie chciał. Szukać tego trzeba pod
"podłogi zgrzewane" lub podobnie.

--
Jarek

12. Data: 2016-01-07 22:10:38

Temat: co wodoodpornego na podłoge
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Asfalt.

13. Data: 2016-01-07 22:15:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2016 13:10:38 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

> Asfalt.

Tylko beton. Asfalt spływa po powodzi:
http://www.bta-czasopismo.pl/archiwum/2010/nr3%2851%
29-id51/str24%28Beton_panaceum_na_splywajacy_asfalt%
29-id89
3-))
--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

14. Data: 2016-01-07 22:22:05

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.01.2016 o 23:56, Ikselka pisze:
> Dnia Mon, 4 Jan 2016 22:16:15 +0100, Krycha napisał(a):

(...)

> A skąd myśl, że "to" jest wodoodporne? - w sensie że nie odlezie po
> podmoknięciu podłoża? W szpitalach to raczej nie chodzi o odporność na
> zalanie, lecz o łatwą zmywalność oraz nieporowatość jako zabezpieczenie
> przed brudem i bakteriami. No ale zmywalność to nie to samo, co długotrwałe
> namaczanie, przy myciu podłoga raczej szybko schnie, no i woda nie stoi na
> niej na tyle długo, aby wniknęła szczelinami w podłoże - w szpitalu raczej
> nie stosuje si szlaucha do jej mycia.

Toż napisałam "nie trzeba zbytnio uważać przy myciu, aby nie zostało
uszkodzone przez mokrego mopa? ".
Nie wymagałam ochrony przed zalaniem czy podmoknięciami,
tylko o myciu mopem.

(...)

Krycha.

15. Data: 2016-01-07 22:27:40

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -- rzec można -- użyteczności publicznej. I to intensywnej użyteczności.
> Trzyma się dobrze. Ale w domu bym tak nie chciał. Szukać tego trzeba pod

Proszę napisz co jest powodem, że nie chciałbyś takiej podłogi w domu.
Jakie ma wg Ciebie wady?

Krycha

16. Data: 2016-01-07 22:56:33

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Krycha napisała:

> Proszę napisz co jest powodem, że nie chciałbyś takiej podłogi w domu.
> Jakie ma wg Ciebie wady?

Pierwszorzędny powód wymieniony jest na samej górze: one są takie, jak
teraz robią w szpitalach. Można próbować robić tak, by w szpitalu było
jak w domu. Nigdy zamierzonego celu nie osiągniemy, ale starać się trzeba.
Ale żeby w domu mieć jak w szpitalu -- co to, to nie!

Praktyczne one są, te podłogi, nie przeczę. Łagodnie wywinięte na ścianę,
bez łączeń i załamań, nie ma gdzie się brud gromadzić. To kolejna zaleta.
Sprzątaczka może szybko oblecieć ścierą czy innym mopem te tysiąc metrów.
I jest czysto. Ale w domu to ja chcę mieć coś, co niekoniecznie musi być
aż tak praktyczne, ale nie jest zgrzewanym plastikiem i lepiej mi się
kojarzy.

Jarek

--
Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba.

17. Data: 2016-01-07 23:27:57

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I jest czysto. Ale w domu to ja chcę mieć coś, co niekoniecznie musi być
> aż tak praktyczne, ale nie jest zgrzewanym plastikiem i lepiej mi się

:-)

Krycha.

18. Data: 2016-01-08 22:55:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2016 22:27:40 +0100, Krycha napisał(a):

> Jakie ma wg Ciebie wady?

Jest z tworzywa - czyli może się z niej jakieś "niewiadomoco" wydzielać,
pomimo rzekomych atestów i ochów-achów. Tworzywo to tworzywo, nie ma
totamto i już.
W szpitalu czy w sklepie - OK, na chwilę można zdzierżyć, ale spać w tym i
przebywac non stop? Nie radzę. Teraz zachwalają, a za chwilę się okaże jak
z kiedyś z lenteksem i PCW:
http://www.zm.org.pl/?a=pcw
http://kobieta.onet.pl/dziecko/zdrowie/ftalany-grozn
e-dla-dzieci-i-kobiet/504e3
itd.

19. Data: 2016-01-09 21:41:04

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.01.2016 o 22:55, Ikselka pisze:

> [...]
> przebywac non stop? Nie radzę. Teraz zachwalają, a za chwilę się okaże jak

To co położyć na podłogę, gdy płytki z PCV "wypukły" i sa do wyrzucenia?
Co położyć zdrowego i łatwego w utrzymaniu czystości, no i niedrogiego?
Panele podłogowe to tez sztuczna rzecz.

Krycha.

20. Data: 2016-01-09 21:50:52

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Krycha napisała:

> To co położyć na podłogę, gdy płytki z PCV "wypukły" i sa do wyrzucenia?
> Co położyć zdrowego i łatwego w utrzymaniu czystości, no i niedrogiego?
> Panele podłogowe to tez sztuczna rzecz.

A właściwie co jest złego w naturalnej ceramice? Jakie ma wady?

--
Jarek (a co, teraz ja zapytam)

Podłoga odporna na zalanie?
kiedy płacicie podatek za dom?
Ile zuzywacie pradu rocznie ?
Re: Podłoga odporna na zalanie?
nieuzasadnione wzrosty ciśnienia na piecu i ucieczka wody przelewem