Re: co z przedstawicielami medycznymi?

Data: 2002-03-03 12:52:27
Temat: Re: co z przedstawicielami medycznymi?
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl>

Użytkownik jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M...@n...tpi.pl...
> No to obawiam sie ze sie straszliwie mylisz - nie doceniasz przeciwnika.

Doceniam. I wiem, ze opcja ta ma władze w Polsce i wszelka walka z nimi jest
bez szans.

> GW ma jedna z najwyzszych wiarygodnosci w Polsce (chyba tylko Rzepa ma
> wyzsza).

dla mnie to szmata-mówie o "wybiórczej". Ale zdaje sobie sprawe o jej
opiniotworczej roli.

Zreszta - cala sprawa tego dowodzi. Dziwi mnie postawa Adama
> Michnika ktory nie zajal jakos stanowiska - a co do jego wysokich morale
> to nie watpie - choc nigdy sie nie zajmowal takimi sprawami jak nature
> science - potrafi zauwazyc ze cos jest dobre lub zle.

Ups to juz wiecej sie nie odzywam. Nie jest to grupa polityka.

Pozdrawiam

PiotrMx