co z wędzonej piersi kurczaka?

11. Data: 2009-07-16 08:42:45

Temat: Re: co z wędzonej piersi kurczaka?
Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lip, 23:51, "lemonka" <a...@a...com> wrote:
> Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w
wiadomościnews:2f809ffe-40c5-4f7e-9a73-3ed802bfd96f@
h21g2000yqa.googlegroups.com.
> ..

> Wstążki i spaghetti wiem jak zrobić, masz jakiś patent na własnej
> roboty makaron rurki?

A makaron z puszki, jaki by nie był, to możliwe?

mal

12. Data: 2009-07-16 09:36:00

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

mal pisze:

> Niczego z puszki, wszystko własnej roboty:
>
> Makaron (rurki, wstążki, spaghetti) ugotować al dente.
>

> mal

A dlaczego "al dente"? Możesz wyjaśnić laikowi kucharskiemu co takiego
dobrego jest w niedogotowanym makaronie?

13. Data: 2009-07-16 09:38:16

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> A dlaczego "al dente"? Możesz wyjaśnić laikowi kucharskiemu co
takiego
> dobrego jest w niedogotowanym makaronie?

Z uwagi na atawizm. Niektórzy wolą papkowaty makaron a inni uwielbiają
wbijać zęby w lekko twardawy.

14. Data: 2009-07-16 09:39:26

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com.
..

> A makaron z puszki, jaki by nie był, to możliwe?

Potrafię zapuszkować makaron, ale zrobić _własnoręcznie_ rurek - nie
potrafię.

15. Data: 2009-07-16 10:16:19

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:
> [...]
a.googlegroups.com.
> ..

> Wstążki i spaghetti wiem jak zrobić, masz jakiś patent na własnej

Vegeta wlasnej roboty tez pewnie lepsza od kupnej.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

16. Data: 2009-07-16 10:37:37

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> takiego

> Z uwagi na atawizm. Niektórzy wolą papkowaty makaron a inni uwielbiają
> wbijać zęby w lekko twardawy.

Jeżeli o minie chodzi to nie znoszę tego niedogotowanego, tego jego
przyklejania się do zębów.

PS. Makaron dobrze ugotowany nie musi być "papkowaty" - wystarczy go po
ugotowaniu przelać parę razy zimną wodą i robi się sprężysty..
Oczywiście jest tu mowa o makaronie dobrej jakości..

17. Data: 2009-07-16 12:20:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> A dlaczego "al dente"? Możesz wyjaśnić laikowi kucharskiemu co takiego
> dobrego jest w niedogotowanym makaronie?

Na pewno warto ugotować al dente, kiedy potem poddaje się jeszcze ten
makaron choćby chwilowej obróbce, np. wrzuca się go do gorącego sosu z
gorgonzoli na patelnię. Jeśli wrzucisz do końca ugotowany, to zrobi się
papkowaty.

Ewa

18. Data: 2009-07-16 12:35:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Jeżeli o minie chodzi to nie znoszę tego niedogotowanego, tego jego
> przyklejania się do zębów.

Al dente to nie oznacza, że jest niedogotowany. Za to jest sprężysty i nie
rozlatuje się.

Qra

19. Data: 2009-07-16 13:39:01

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Theli*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C Pippi):

> Vegeta wlasnej roboty tez pewnie lepsza od kupnej.

A żebyś wiedziała!

Magda *gdaMa*, ze słoikem domowej "vegety"

4249 (20090716) __________

20. Data: 2009-07-16 14:32:42

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa pisze:
> *Theli*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C Pippi):

> A żebyś wiedziała!

Glutaminianu tez dodajesz?

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

DO POLAKOW
Kiedy kupować produkty na mrożonki?
Re: pokerschule für , texas hold em poker , billard online spielen , pokern downloaden , billard online kostenlos , online poker kostenlos , free games poker , online spiele quiz , pokern münchen , poker card ,
Dania nadajace sie na mrozenie
Kasza gryczana - probowal ktos gotowac w rice cookerze?