coś fajnego i zdrowego i dietetycznego?

1. Data: 2007-05-21 18:27:25

Temat: coś fajnego i zdrowego i dietetycznego?
Od: " " <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka! Mam pytanie :)) Otóż w mojej szkole, przy okazji imprezy
końcoworocznej, będzie przygotowywany kącik zdrowia. Nasza pani od biologii
powiedziała, ze da plusik komuś, kto zaprezentuje coś nietypowego w
dziedzinie zdrowego odżywiania. Rzecz jasna, moje przyjaciółki i ja już od
tygodnia myslimy o tym, co by zaprezentować, ale żaden pomysł nie wydaje nam
się dostatecznie oryginalny. Może mi coś podpowiecie? Myślałyśmy o czerwonej
herbacie...

2. Data: 2007-05-21 18:35:45

Temat: Re: coś fajnego i zdrowego i dietetycznego?
Od: " scandal" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Herbaty zielone - czerwone - czarne to fajny pomysł na prezentację - można
zrobić degustację czy coś. A może jakieś zdrowe sałatki?

3. Data: 2007-05-21 18:49:50

Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko plusiki? A co z degustacją? Bo jeśli tylko pokazywanie, to można jakąś
truciznę, one najbardziej powabne, na oko.

4. Data: 2007-05-21 18:52:38

Od: " " <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle ze boimy się, że na to może wpaść każdy... a chciałybyśmy być
wyjątkowe... chłopacy się naradzają po kątach, a my w lesie... nie możemy
być gorsze!!!

5. Data: 2007-05-21 19:15:43

Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> napisał(a):

> Tyle ze boimy się, że na to może wpaść każdy... a chciałybyśmy być
> wyjątkowe... chłopacy się naradzają po kątach, a my w lesie... nie możemy
> być gorsze!!!

To przygotujcie pokaz związany z błonnikiem. Jest mega dużo możliwości.
Możecie opowiedzieć o błonniku i dać skosztować tego w proszku na przykład.

6. Data: 2007-05-21 19:34:19

Od: " " <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No błonnik niby O.K., zdrowy, ale składników odżywczych nie ma.. :/

A co do trucizny... hm. Nie. Lepiej nie...

7. Data: 2007-05-21 19:37:11

Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...pl> napisał(a):

> To przygotujcie pokaz związany z błonnikiem. Jest mega dużo możliwości.
> Możecie opowiedzieć o błonniku i dać skosztować tego w proszku na przykład.

A to błonnik teraz w proszku rozdają? Ja bym nie poszła na to, proszki są
podejrzane, a minister nieprzejednany!

8. Data: 2007-05-21 20:08:11

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> [...]
> by zaprezentować, ale żaden pomysł nie wydaje nam się dostatecznie
> oryginalny. Może mi coś podpowiecie? Myślałyśmy o czerwonej

Yerba Mate :)

http://www.ushuaia.pl/yerba/

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ostrokrzew_paragwajski

j.

9. Data: 2007-05-21 20:18:03

Od: radek <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 May 2007 22:08:11 +0200, januszek napisał(a):

> Yerba Mate :)

nieeee, szklaneczka porannego moczu z lodem i listkami mięty
http://pl.wikipedia.org/wiki/Urynoterapia
po czymś takim napewno zrobią furorę

--
radek

10. Data: 2007-05-21 22:55:28

Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...pl> napisał(a):

> A to błonnik teraz w proszku rozdają? Ja bym nie poszła na to, proszki są
> podejrzane, a minister nieprzejednany!

Rozdają jak rozdają ;) Ale jest naturalny błonnik w proszku który można by
było wykorzystać na takim "pokazie" :)

Wysiłek/ruch po posiłku
Dieta Rozdzielna - maj 07
Adenoma tubulo-villosum LG