cyklofrenia i schizofrenia

131. Data: 2015-09-19 11:55:14

Temat: Re: cyklofrenia i schizofrenia
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Nie w tym rzecz. Bettelheim był podczas wojny w obozie koncentracyjnym.
> W USA z kolei prowadził badania, i zaobserwował, że relacja między
> rodzicem a dzieckiem autystycznym jest (jak stwierdził) taka sama
> (według niego)- jak między ssmanem a młodym więźniem obozu
> koncentracyjnego. Wysnuł wniosek, że w takim razie musi tu zachodzić
> podobna przemoc. Przekonał do tego rząd USA- i zaczęto masowo odbierać
> rodzicom autystyczne dzieci- wyrządzając im często największą krzywdę w
> [...]

Czy tak to zostało oficjalnie nazwane: NIEPRAWDA?
A może tylko nie udało się wówczas wyjaśnić przyczyny autyzmu gdyż nie
było wówczas jeszcze atmosfery sprzyjającej wywrotowym (czyt.
rewolucyjnym) pomysłom?

> No ale czy Bettelheim się tym przejął?
> Raczej nic o tym nie wiadomo. Wiesz - coś, jak nasz LeoTar:-)

A skąd Ty Chironie wiesz co mnie może boleć a nad czym przechodzę do
porządku dziennego? Siedzisz w mojej głowie?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

132. Data: 2015-09-19 11:58:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Sep 2015 08:33:15 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

> Ja nie wiem. Ja słyszałem o inżynierii genetycznej - czy ta wasza geetyczna
> wywodzi się od gie-etyczna? Czy to skrót od gó...o-a-nie-etyczna?

Pytałeś, w czym ci pomogłam - sam widzisz, nawet jedna moja literówka jest
dla ciebie wielką pomocą, a co dopiero każdy mój post... Czuję się wręcz
twoją dobrodziejką.

133. Data: 2015-09-19 12:17:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 11:55, LeoTar pisze:

> A skąd Ty Chironie wiesz co mnie może boleć a nad czym przechodzę do
> porządku dziennego? Siedzisz w mojej głowie?

Ba! Nawet ma możliwość multilokacji. :-D

Ewa

134. Data: 2015-09-19 12:19:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 09:45, Chiron pisze:

> [...]
a.pl...

> To nie wiedza. To mnóstwo pytań, a niewiele (albo wcale) odpowiedzi.
> Trudno to nazwać kształceniem.

Fakt, miało być "kształcisz".

Ewa

135. Data: 2015-09-19 13:19:17

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Ba! Nawet ma możliwość multilokacji. :-D
>
> Ewa

Wygląda na to, że jakiś derwisz on jest.
Chciałbym ta mieć - zrobiłbym z tego użytek. :-)

136. Data: 2015-09-19 13:56:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
===============

[...]

Tylko że tu są badania i zdjęcia mózgu dzieci które doznawały przemocy, dlatego świat
cywilizowany chce ograniczyć przemoc i barbarzyństwo.
Bo po pierwsze przemoc tworzy przemoc, a po drugie wywołuje choroby. A że nauki
deterministyczne wykluczyły wolną wole, bo wszystko jest zapisane, tym samym diabełki
za wszystko odpowiedzialne siedzą w genach i już bym się nie zdziwiŁ, że geny
spowodowały smoleńsk, bo tak już oderwane to od rzeczywistości.

137. Data: 2015-09-19 14:22:14

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Tylko że tu są badania i zdjęcia mózgu dzieci które doznawały
> przemocy, dlatego świat cywilizowany chce ograniczyć przemoc i
> barbarzyństwo.

I Ty globku wierzysz tym zdjęciom, które zinterpretowano tak jak się
interpretatorom wydawało za słuszne. A skąd wiedzieli (oni) co jest czym
w mózgu skoro nikt tego przed nimi nie interpretował?

> Bo po pierwsze przemoc tworzy przemoc, a po drugie wywołuje choroby.

Całkowicie się z Tobą zgadzam z jednym zastrzeżeniem: zdefiniuj to co Ty
uważasz za przemoc. Wyjaw tajemnicę SKĄD się wzięła przemoc i w jaki
sposób ewoluuje oraz jak głęboko sięga.

> A że nauki deterministyczne wykluczyły wolną wolę, bo wszystko jest
> zapisane,

To Ty jednak wierzysz w boga Boga, który w momencie Stworzenia
zdeterminował Twój los! Jesteś więc niewolnikiem i próbujesz swoje
niewolnictwo tutaj narzucić, by wreszcie poczuć się wyzwolonym panem i
władcą... A spryciulek...

> tym samym diabełki za wszystko odpowiedzialne siedzą w genach i już
> bym się nie zdziwił, że geny spowodowały Smoleńsk, bo tak już
> oderwane to od rzeczywistości.

I widzisz dokąd Cię te Twoje dywagacje doprowadziły...
Zostałeś deterministycznym zwolennikiem Kaczora. :-)

138. Data: 2015-09-19 15:33:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 13:19, LeoTar pisze:

> Wygląda na to, że jakiś derwisz on jest.
> Chciałbym ta mieć - zrobiłbym z tego użytek. :-)

Wiem. I niezmiernie się cieszę, że nie masz tej zdolności. :D

Ewa

139. Data: 2015-09-19 15:39:20

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Wiem. I niezmiernie się cieszę, że nie masz tej zdolności. :D
>
> Ewa

Aż tak nie życzyłabyś sobie spotkania ze mną? :-)

140. Data: 2015-09-19 15:44:17

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.09.2015 o 15:33, FEniks pisze:

> Wiem. I niezmiernie się cieszę, że nie masz tej zdolności. :D

Miałem nawet pomysł na pewną powieść kryminalną (detektywistyczną). Otóż
ginie brylant dużych rozmiarów i zostaje zamordowany strażnik. Na końcu
okazuje się że winowajcą jest ...świętobliwy gość który chodzi we
włosienicy, biczuje się i nikt go nie podejrzewa. Nawet ma
niezaprzeczalne alibi: w momencie zbrodni był widziany przez
kilkudziesięciu ludzi. Okazuje się że wykorzystał tu możliwość
bilokacji, również w cudowny sposób przeszedł przez ścianę.
Na końcu detektyw w rodzaju Herkulesa Poirota mówi: "otrzymałeś wiele
łask, mogłeś zostać wielkim świętym, tymczasem zostałeś wielkim
złoczyńcą" ;-)

Katolicko-Islamskie piekiełko, czyli jak ludzkość wkracza ponownie w ciemne wieki.
Feministki w habitach
Brian Melvin opowiada o piekle
Ciekawa reklama
Matryjarchat religijny