Re: cytryna skierniewicka karłowa Ponderosa

Data: 2014-09-23 14:35:09
Temat: Re: cytryna skierniewicka karłowa Ponderosa
Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl>

W dniu 2014-09-23 14:03, Wisia48 pisze:

> Witam- ja tez poszukuje cytryny skierniewickiej. Mialam ja kiedys, jedna
> cytryna wazyla 21dkg, skorka cieniutka .
Szwagier z sadzonki ode mnie w dużej donicy z gliniastą ziemią dochował
się cytryny wielkości piłki siatkowej ważyła prawie 2 kg.
Można je kupić tutaj
http://cytrusowe.otwarte24.pl/128,DUZE-PIEKNE-SADZON
KI-CYTRYNY-SKIERNIEWICKIEJ-KWITNACEOWOCUJACE
http://www.cytrusy24.pl/sklep/cytryny/8-cytryna-skie
rniewicka-ponderosa.html
http://ogrodymaryli.com/index.php?productID=981
Ale niektóre mają już liście z chlorozą.
Są też na Allegro.
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
=cytryna+skierniewicka&bmatch=seng-v10-p-3-o-0904

Wolę sam sobie z listka wyhodować.
Pozdrawiam serdecznie
--
dziadek2