Re: czemu to mnie tak wkurwia

Data: 2002-09-24 21:19:43
Temat: Re: czemu to mnie tak wkurwia
Od: "Mania" <m...@a...pl>

"EvaTM" news:alpru8$74q$1@news2.tpi.pl...
> tak
> hmm.. bo jest znaczącą postacią w Twoim życiu ?

znajdujesz tu jakieś zwiazki przyczynowoskutkowe??

> dałaś ???
> nikomu się nie dawaj :)..
(dawanie - przyjemna sprawa ;)
> do tego przekonać !

a!
tia
nie łatwo widzieć cokolwiek jeśli się nie zadba o rezonans;
żeby zauważyć przyczynę, trzeba znać skutek

> nikt prócz nas samych nie zna naszej wartości.
> Żaden As ;))

jesteś tego pewna?
przyznam, że tez o tym czytałam
ale mam watpliwosci, co do adekwatnosci
takiej konstrukcji myslowej
IMO to raczej sztuczny twór - rodzaj modnego mundurka

> eetam.. ;)

lekceważenie :)
czasem skutkuje, niestety tylko doraźnie

> skądś to znam ;))

bo to fajne jest :) no nie??
takie przeko itd

> bo... chcesz czegoś więcej niż przeciętni ?

bo czegos mi sie chce
to pewne

zas - przecietni??
co masz u licha na mysli??

> to też

to jeden z niewielu pewników :)

> bo
> zresztą..
> nie tylko Ty tak masz. :)

OJ!!!
no właśnie!!
powiedz powiedz
moze to jednak nie patologia!!
jeżu miłokłujny - cały ten materiał metodologiczny do luftu!
wszystko czego sie dotknę zdaje mi się nieadekwatne
do reformy!
:)

> może tu coś znajdziesz :
[...]
> T-love
> "Bóg"
> ;)

noooooo
bierze :)

> bierze się z niedowartościowania
> z potrzeby Serca

znowu masz gotowca
szkoda ze nic mi po nim :(

> też
> ale bardziej
>
> duch
> małej dziewczynki
> która..
>
> chciałaby poczuć się
>
> silna
> pewna
> niezastąpiona ?

wiesz co??
straszliwie często łapię się na odkryciu
tego, że poza mną istnieja inni ludzie,
którzy moga byc mną, którymi ja mogę być
ogarnia mnie wówczas poczucie
zawodu, zazdrosci, rozczarowania
właśnie tego, że jestem zmultiplikowana,
że wcale nie jestem unikalnym egzemplarzem herosa
leniwca indywidua itd
i zaraz potem znajduję w tym sobie jakiś pokarm,
którym się żywię i z którego rosnę
jak i gdzie i po co?
i z którego jestem pokarmem

k a r m