Re: czemu to mnie tak wkurwia

From: "Mania" <m...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: czemu to mnie tak wkurwia
Date: Thu, 26 Sep 2002 19:13:14 +0200

"... z Gormenghast" news:alq7eq.3vs943f.1@gst.hfabb6020.invalid...
> Mogą to być przebłyski jaźni - obserwacja skłaniająca do wniosku
> "ot, szympansy, wiecznie i wszędzie szympansy!, a ja taka piękna
> antybestia - dokopać wszystkim się nie da, więc zastępczo rozładuję
> się na tym, co pod ręką. Tym bardziej, że wykazuje cechy szympansa,
> jak wszyscy, a czasem bardziej."

chyba kpisz (obserwacja) a w tej kpinie chyba jest "przebłysk"
trafionej "obserwacji" ;)
serio
tak sobie kombinuję, że rzeczywiście mój poziom znajomości
samej siebie jest nieco większy niz takiż poziom dotyczący znajomości
kogokolwiek innego, taka sytuacja moze skłaniać i pewnie
mechanicznie skłania do klasyfikowania siebie samej w zakres
"pieknych antybestii", nie potrafię uniknąć samobójczego "wiem najlepiej",
dopiero konsekwencje i kolejne fazy zycia unaoczniaja mi błędność
takiej tezy, ale w tym konkretnym miejscu i czasie jestem
yyyy
automatem?
i tak
chyba masz rację
niesztety :(

> Pomijam słuszne autodiagnozy cząstkowe - brukowce na drodze rozumienia.
> Sądzę, że to szczątkowa świadomość niekompatybilności, a nie sprawka woli.
> Wolą można sterować a tu widać brak uczesania. Zadra. Urodziłaś
> się kobietą Maniek? Jesteś pewna? Może figla Ci ten Coś spłatał?
> A Ty jeszcze o tym nie wiesz. Trzeba by zrobić sekcję - tam w głebi
> mózgu jest taki obszar, który "na oko wskazuje" z kim zacz.
> Oczywiście oprócz "na oko" niewiele wiadomo, ale to już byłoby coś.

hmmmm
mówisz o płciowości?
a moze twoje wyobrazenie o odmienności kobiecej natury jest
hmm - "dziwne" ?
wracam tu do twojego IMO niefortonnego sformułowania
w wątku 'kochanka"
obawiam się że możesz być więźniem stereotypów

a moje odczucia?
czasem widzę w sobie kingkonga
czasem królewne snieżkę
czasem ...
itd
Allu
jestem C Z Ł O W I E K I E M

> Sadystą staje się każdy, kto nie stracił nadziei wpadłwszy do dziury pełnej
> gnoju i szympansów, gdzie w górze widać jeszcze wyraźnie inny swiat.
> Depcząc po głowach pobratymców wierzy jeszcze w szansę na odbicie się,
> na wyskoczenie z pudełka...
>
> Przestaniesz deptać Artura = przepadłaś.
> Albo wyskoczyłaś :).

przedziwne rzeczy prawisz
możesz mnie odszokować?? pls

> medyk z Gormenghast