Re: czerwona herbata

Data: 2002-11-07 20:03:21
Temat: Re: czerwona herbata
Od: s...@p...onet.pl

> Mozliwe, ze herbata, ktora pilas jako druga jest 'mlodsza' czyli krocej
> lezakowala i stad ten inny smak.
> Ostatnio kupilam sobie pu-erh dziewiecioletnia i ma zdecydowanie mocniejszy
> i bardziej wyrazisty smak od herbat czerwonych, ktore sa wlasnie 'mlodsze'.

To faktycznie może tłumaczyć ten inny smak. Niestety.., jeśli nawet na pudełku
jest napisane, jak długo herbata leżakowała.. ja nie znam chińskiego.. ;))

> A na dolegliwosci zoladkowe wlasnie zaczelam pic czerwona herbate ( bo wole
> raczej zielone) i czuje sie po niej swietnie (pije já od okolo 2 lat).

Już kiedyś o tym pisałam, ale wspomnę, że Mama popija sobie pu-erh i po latach
mogła sobie przypomnieć dawno porzucone przez jej wątrobę smaki smażonej cebuli
i bigosu :))

KamilaK./stonsik