czy II czesc cyklu jest ruchoma?nie ma ani ciazy ani miesiaczki.

11. Data: 2003-07-16 19:55:16

Temat: Re: czy II czesc cyklu jest ruchoma?nie ma ani ciazy ani miesiaczki.
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Atena" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bf3qd4$9hg$1@szmaragd.futuro.pl...

> [...]

to chodzi o to, ze w necie przyjete jest, ze jak sie pisze duzymi literami,
to wlasnie "sie krzyczy":)))) dlatego duzych liter uzywa sie do podkreslenia
jakis pojedynczych slow, a nie calego posta:)

12. Data: 2003-07-23 16:12:24

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Atena" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Anetko, a moze wiesz co sie kryje wlasnie pod pojeciem "mocz z nocy", bo
czy
> to chodzi o to, ze cala noc nie pije, czy o to, ze cala noc trzymam mocz.
bo
> ja to np. mam taka nature, ze na siusiu w nocy chodze 1-3 razy...
>
> z nocy" chodzi o to, że z reguły w nocy się nie pije zbyt dużo więc
mocz jest maksymalnie zagęszczony, wtedy łatwiej jest coś wykryć zarówno w
badaniu ogólnym jak i różnego rodzaju testach, a jeśli kogoś natura wzywa w
nocy..trudno, napewno nie należy z tym walczyć tylko nasiusiać i zrobić
badanie...pozdrawiam!Aneta
PS przepraszam, że tak późno odpisuję, ale jakoś dni umykają zbyt szybko ;)

Oczy, nadmiar ropki
strzelamie w stawie skokowym
Oczy - leczenie wad
żylaki - usuwanie