Re: czy powinnam zmienić lekarza?

Data: 2002-06-26 08:20:38
Temat: Re: czy powinnam zmienić lekarza?
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>

Użytkownik "ZbiR" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
news:af98s2$v4i$1@absinth.dialog.net.pl...
>Po trzecie, forsę ładuje się w oddziały
> ginekologiczno - położnicze. Tak jakby to były lata 50! teraz dzieci rodzi
> się tyle, że większość płożniczych można by spokojnie zamknąć.

Tak? A skąd masz takie dane? I kto tę forsę tak chętnie ładuje w oddziały
ginekologiczno - położnicze? Jeden z dużych szpitali z rozbudowanym
oddziałem o takim właśnie profilu ostatnio ma duże problemy z wypłacaniem na
czas pensji, nie mówiąc o pieniądzach za dyżury. A firma sprzątająca grozi
zaprzestaniem swoich usług, jeśli natychmiast nie dostanie zaległych
pieniędzy. Z tego, co mi wiadomo, na brak pacjentów w tej placówce nie
narzekają.