czy to wlasciwy lekarz?

11. Data: 2007-01-15 23:24:21

Temat: Re: czy to wlasciwy lekarz?
Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:4353.0000009c.45abe029@newsgate.onet.pl...

> Pisanie w nowej ortografi ćwiczy sprawność umysłową.

Masz na to jakieś dowody, oprócz własnego głębokiego przekonania?

> Twoje trudności w czytaniu powyższego tekstu,
> z tylko jednym błędem według tradycyjnej ortografi,
> świadczy o twojej niezwykłej ociężałości umysłowej.
> Popisz w nowej ortografi, a może pszestaniesz być zakutym łbem.

Już ty się nie martw o mój umysł. Zajmij się swoim, to będziesz miała
mniej problemów. Szczególnie z policją prokuraturą, sądami.

> Zaś ćwiczenia ortograficzne są niestety stosowane ,
> i zajmują wielu ludziom: dzieciom, nauczycielom, rodzicom
> bardzo dużo cennego czasu. Ty tego czasu nie szanujesz, to też
> świadczy o
> twojej zwykłej głupocie.

Biedna stokrotko. Domniemywany przez ciebie mój brak szacunku nijak nie
daje się powiązać z głupotą. Są to niezależne od siebie cechy.

> Reforma ortografi zaoszczędziła by wielu zmartwień, czasu i pieniędzy,
> ale pszez debili w twoim stylu zacznie się po prostu z poślizgiem.

Tak. Jak was wypuszczą. Ty już wiesz skąd.

> Jednak zapamiętaj: czym będziesz starszym
> tym ci będzie się trudniej dostosować do nowej ortografi.
> Ale to już zmartwienie nie moje, tylko twojego twardogłowego jaja na
> szyi,
> bo głową to trudno nazwać.

Przyjrzyj się otaczającemu światu.
Spróbuj dowiedzieć się skutkiem czego jest taka a nie inna ortografia.
Pewnie nie zrozumiesz, bo przecież nie na darmo nazwali cię stokrotka -
po stokroć tłumaczyli a ty nic nie rozumiałaś.

12. Data: 2007-01-16 11:14:47

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No już teraz Irena-Stokrotko przesadziłaś.

A skąd to pszypuszczenie co do imienia?
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

13. Data: 2007-01-16 11:19:40

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciwnie. Świadczy o głupocie, ignoranctwie i braku szacunku dla
> czytającego. Wyobraź sobie, gdyby ktoś pisał do Ciebie list i zamiast
> "Stokrotko" zwracał się do Ciebie "k..wo" bo tak byłoby mu wygodniej. Taka
> sama sytuacja.

Nie, to całkiem inna sytuacja,
bo "k..wo" to określenie obelżywe, nawet według słownika,
za to wyraz z odstępstwem od tradycyjnej ortografi nie jest obelżywy.

Nie obrażam sie gdy ktoś "stokrotka" pisze z małej litery.
Sama tak długo pisałam, bo w internecie obowiązują troszkę inne normy,
zwłaszcza adresy mają wiele "niedociągnięć" w stosuku do starej ortografi.

14. Data: 2007-01-16 11:22:24

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odnoszenie sie zaś do innych z podobnym "wdziękiem" i kulturą, jak sama
> wiesz z własnego doswiadczenia,  moze skutkować spedzeniem nocy w pierdlu...
> Ale widac za krótko było;-)

I taka Polska podoba ci się?
Gratulję pomysłu.

15. Data: 2007-01-16 11:30:01

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...Domniemywany przez ciebie mój brak szacunku
> nijak nie daje się powiązać z głupotą.
> Są to niezależne od siebie cechy.
Powieś to sobie na czole i codziennie pszez 5 godzin
rozsypuj i zbieraj wszystkie ziarnka z dwu szklanek piasku.
Może wtedy zaczniesz szanować czas, i zrozumiesz ten związek.

> Tak. Jak was wypuszczą. Ty już wiesz skąd.

Na razie zwolennicy uproszczonej ortografi są wolni.

> Spróbuj dowiedzieć się skutkiem czego jest taka a nie inna ortografia.
Ty też.

16. Data: 2007-01-16 20:17:53

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisał(a):

> A skąd to pszypuszczenie co do imienia?

Czyjego imienia?

17. Data: 2007-01-17 11:33:23

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:5f73.000000dd.45acb739@newsgate.onet.pl...

> Powieś to sobie na czole i codziennie pszez 5 godzin
> rozsypuj i zbieraj wszystkie ziarnka z dwu szklanek piasku.
> Może wtedy zaczniesz szanować czas, i zrozumiesz ten związek.

Tak cię tresowali? O, żesz. Jasne jest więc, skąd u ciebie takie
problemy.

> Na razie zwolennicy uproszczonej ortografi są wolni.

Wolnio od czego? Jesli od tego co i ty, to kiepsko wkrótce skończą (a
przy okazji - jak sprawy sądowo-policyjne:-). Jesteś starzejacą się
nieprzystosowana do życia w społeczeństwie i nieuznajacą jego zasad
osobą.

> Ty też.

Ja w przeciwieństwie do ciebie wiem.

18. Data: 2007-01-17 15:29:25

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:5f73.000000d9.45acb56f@newsgate.onet.pl...

> I taka Polska podoba ci się?

Bardzo,- bo o to chodzi, by innych właśnie traktowac tak, jak na to
zasługują;-))

p47

19. Data: 2007-01-17 19:31:00

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo,- bo o to chodzi, by innych właśnie
> ______traktowac tak, jak na to zasługują;______-))

(podkreślenie moje)
Uważasz, że za odstępstwa od ortografi tradycyjnej
powinno się wsadzać za kratki?
To wiesz, ja uważam że za takie pszekonania jak twoje,
powinno się wieszać. :)

20. Data: 2007-01-17 19:37:32

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak cię tresowali? O, żesz. Jasne jest więc, skąd u ciebie takie
> problemy.
Nie na temat ywoja odpowiedź.
Najpier zacznij ćiwczyć (szklanki i piasek są łątwo dostępne).

> [...]
> przy okazji - jak sprawy sądowo-policyjne:-). Jesteś starzejacą się
> nieprzystosowana do życia w społeczeństwie i nieuznajacą jego zasad
To jakieś obelgi bezsilnego pieniacza, niestety pozbawione argumentacji.
Zacznij ćwiczyć , zaczniesz myśleć.
Szklankę i piasek już mam nadzieję masz,
to czego ci brakuje? Kawałka podłogi ?

> Ja w przeciwieństwie do ciebie wiem.
NIE wygląda, jakbyś się tym interesował wiedziałbyś,
że ustalona pisownia bardzo często odbiega od pisowni
wynikającej z genezy słowa.

(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

Ciekaw jestem jak pojawiają się myśli w ludzkim mózgu
Chcę przeprosić
Chcę przeprosić.
Rozciągnięcie Achillesa przez ON.
siniak