Re: [dekoracja] ceramika z Ikei

Data: 2003-06-13 08:43:33
Temat: Re: [dekoracja] ceramika z Ikei
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org>

[ Temat pewnie na książki, ale domowy też, więc nie krzyczeć ;-)) ]

Pewnego dnia, a było to Fri, 13 Jun 2003 09:13:56 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@w...pl> i powiedziała:

> No coś Ty. Kolorami okładek przecież.

Wielkością. Tak moja mama w domu układała - od najmniejszej do
największej. I długą linijką wyrównywała, żeby z przodu była linia
prosta ;-) Ale tak naprawdę ciężko wymyślić jakiś system ustawiania
książek, żeby wyglądało sensownie i łatwo było znaleźć, zwłaszcza jak
serię czy autora wydają różne wydawnictwa (takiego Dicka mam chyba z
czterech czy pięciu wydawnictw), nie mówiąc o kompletach typu kilka
różnych tłumaczeń i wersji językowych "Alicji", które trzeba razem...

> Rany bomba, Wy macie tego _jeszcze_ więcej?! ;)

No, to co widziałaś to w zasadzie "urobek" z ostatnich 5 lat.
Przed ślubem musieliśmy się wyprowadzić z Poznania na wakacje i książki
w kartonach pojechały do teściów (koło 300 sztuk chyba). Do tego
dochodzą kupowane przed studiami. Fakt, że ostatnio kupowałam najwięcej,
głównie z przecen czy na Allegro za nieduże pieniądze.

> Trzeba będzie. Jak nie teraz, to za miesiąc :)

No, jeszcze mamy regał aktualny (wspomniany Onkel), który
zacznie wreszcie pełnić przewidzianą funkcję regału kuchennego, ale
na dwie dolne półki pójdą czasopisma i komiksy. I pewnie w razie czego
się go uzupełni.

Generalnie się trochę boję, bo ja tak naprawdę to mam mało
książek (w porównaniu z Jo'Asią czy PWC, który ma obudowane półkami
chyba wszystkie ściany, a książki leżą kupkami na schodach nawet).

> Hanka się ciesząca, że Merlin przysyła w porządnych kartonach,
> latami moga stać :)

U mnie kartony idą na pożarcie kotów (można wejść, wyjść,
podrapać, pohałasować, wyhycnąć na drugiego kota, a na końcu nasikać, co
pewnie jest i przyjemne dla kota, ale kończy zabawę).

Pozdrówka,

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski