Re: deser- plizzzz

From: "skrzacik" <s...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: deser- plizzzz
Date: Sun, 27 Jan 2002 20:11:52 GMT

Użytkownik "Eva" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:a31ib7$kei$1@news.tpi.pl...
> Wkrótce moja córka obchodzi urodziny -8. Jestem w trakcie przygotowywania
> meni ale....no właśnie mam problem potrzebny mi jakiś deser. Nie ciasto,
> albo galaretka z owocami ale może przepis na jakaś pianka , albo
krem...Coś
> co mogła bym podać w pucharkach lub uformowane na talerzykach.
> Eva T.

mojej 10 letniej siostrzenicy na nadchodzace urodziny zaproponowalam tort
bezowy ze smietna i owocami oraz salatke z owocow. oba przepisy na mojej
stronie, dlatego wole z glowy ich nie cytowac b moglabym cos pokrecic.
salatke mozna zrobic dzien wczesniej (wieczorem) i przechowac w lodowce.
natomiast tort w dniu ruodzin, na kilka godzin przed podaniem, im krotszy
czas przechowywania tym samczniejszy.

powodzenia

--
skrzacik