(pizda, kurwa, chuj)

1. Data: 2003-09-17 14:33:42

Temat: (pizda, kurwa, chuj)
Od: "nawrocki" <p...@n...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wstępie od razu chciałem przeprosić za ów brutalny tytuł; jak można
się domyślić, powstał on w celu przyciągnięcia jak najszerszego
czytelnika... Gdy więc mam tu już was wszystkich, zaczynajmy
przedstawienie:

Pizada czym jest każdy wie; nie każdy jednak wie, a wielu się tylko
domyśla, że pizda ma też i inne znaczenia, a jest ich od diaska... I
tak na przykład pizda może być pizdą, pizdą pizdowatą, pizdniętą pizdą
i pizdą zapiździałą - to wszystko to też są pizdy, a na dowód tego
podam taki oto przykład:
- Pizda! - mówi jeden kloszard do drugiego.
- Ano pizda... - odpowiada mu ten drugi.
Na tym prostym, a jednocześnie jakże trafnym przykładzie, możemy
dostrzec uniwersalność pojęcia 'pizda'; pizda to wszystko to, co
zostanie tak nazwane...

I tak doszedłem do punktu, w którym będzie mi bardzo łatwo wyjaśnić
wam, czym jest kurwa; kurwa to ktoś, kto pisze kilka linijek tekstu o
piździe tylko po to, żeby móc dzięki temu wprowadzić wyjaśnienie słowa
'kurwa', a to wyjaśnienie wprowadza tylko dlatego, że słowo kurwa jest
prowokujące, i mówienie o nim wzbudza wśród czytelników emocje, a
emocje wzbudzają zainteresowanie, a zainteresowanie wzbudza kolejne
emocje, i dzięki temu uzyskuje się zamknięte samonapędzające się koło
rozrywki...

Generalnie, gdyby krowa miała chuja, to byłby to byk... dlatego mile
widziane byłoby ogłoszenie się teraz (w tej części postu)
homoseksualistą, i zwrócenie dzięki temu na siebie uwagi; specjaliści
od marketingu już dawno zauważyli, że głoszenie takich tez zwiększa
zainteresowanie taką osobą, takim politykiem, czy takim artystom. W
moim przypadku by się to jednak nie sprawdziło, gdyż w moim przypadku
mówimy o mnie, a więc mówimy o rzeczach w miarę prawdziwych, i w miarę
niezafałszowanych... (ten fragment jest jakiś nieudany... chyba mam
kompleks kastracji)...

Zauważyłem, że zaczynam was nudzić... Przejdźmy zatem do sedna sprawy,
a więc do przymiotnika: jaki? jaka? jakie?... (sraki, sraka,
srakie...) żadna, niczyja, nijakie... Ale tak naprawdę, moi drodzy
czytelnicy, to chciałem porozmawiać o tym przymiotniku dlatego, że
dostrzegłem leżącą na biurku białą kartkę, na której został
wydrukowany czarnym tuszem napis 'ciekawy' - Ciekawy, to znaczy
jaki?... Taki?...

Boję się, że uznacie, że nie potrzebnie was tu ściągałem do czytania
tych pierdoł; dlatego, chcąc wynagrodzić wam stracony czas, proponuje
starym zwyczajem dowcip:
Stary Żyd, starym zwyczajem zamierza się ożenić, jednak jest tak
kapryśny przy wyborze kandydatek, że wreszcie stawia swatom warunek:
musi zobaczyć kandydatki w stroju Ewy. Tylko jeden swat się na to
zdecydował, a stary Żyd przyglądał się swojej ewentualnej żonie przez
przeszło godzinę. Gdy wreszcie wyszedł z pokoju, w którym odbywał się
ów egzamin, swat, zdenerwowany długim oczekiwaniem, pyta z przejęciem:
- No i jak? Spodobała się panu?
- Nie, nie lubię niebieskich oczu. - ...oto i pointa naszego życia,
pointa naszej wiary, i pointa tego postu...

nawrocki, europe 2003

--
www.nawrocki.art.pl - psycho circus project

1. Data: 2003-09-17 15:47:45

Temat: Re: (pizda, kurwa, chuj)
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nawrocki" <p...@n...art.pl>

> [...]
> można się domyślić, powstał on w celu przyciągnięcia jak
> najszerszego czytelnika... Gdy więc mam tu już was wszystkich,

tym oto zajebistym 'postem' wpisałeś się do kulturowego
dorobku Nowej Europy jako pisarz który wprowadził do
literatury zalążki "neutralizatorów" które z nieznanych
powodów były uznawane jako wulgaryzmy i skutecznie
cenzurowane przez nieistniejącą cenzurę, czego powodem
była narastająca frustracja społeczeństwa.
Jest mi niezwykle miło, że mogę napisać coś - do już od
dzisiaj - POSTACI HISTORYCZNEJ. :-)

\|/
re:

1. Data: 2003-09-17 15:56:44

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"nawrocki" <p...@n...art.pl> wrote in news:bk9rcd$le5$1@news.onet.pl:

> Gdy więc mam tu już was wszystkich, zaczynajmy
> przedstawienie:

Zawsze robie takim na zlosc i nie czytam dalej.
Zreszta - na pewno przynudzales;)

1. Data: 2003-09-18 05:59:27

Temat: Ogólnie kompleksik :-)
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nawrocki" <p...@n...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Mam słabość do 'drugiej natury' :-)
Nie użyłeś żadnego ze słów których bym nie znał.
Ponadto przeprosiłeś, za bezmyślność.
Sponiewierałeś się trochę, mówiąc dlaczego to zrobiłeś,
a to jest ostatnio wyznacznikiem.
Wyznacznikiem jest chęć osiągnięcia sukcesu,
choćby na tym forum - dowolnym kosztem.
Ktoś się poonanizował, ktoś oburzył, inni olali.
I ok. Bo akurat tak to, żadna sztuka, zwrócić na siebie uwagę :-)

Dobrze by było zastanowić się. Po co się pisze, dla kogo się pisze,
i jak?
Jeśli piszesz dla meneli, to ok. Język jest poprawny. Jak chcesz mieć
wyrazy sympatii, od kwiatów lotosu - to nie w tym tekście.

Jak napiszesz:
Penis, wagina, prostytucja - dokładnie będzie o tym samym.
Ale już nie jest dla meneli :-)

Nie masz Zielonego Pojęcia do kogo, i o czym piszesz.
:-))

Czyli... nie panujesz nad sobą.

Czy chciałbyś porozmawiać z kimś, kto nie panuje nad swoimi
uczuciami, a nie jest długonogą, cycatą, blondynką/brunetką/rudą?

I jeśli dla Ciebie płętą Twojego życia - bynajmniej nie mojego - jest:

> - No i jak? Spodobała się panu?
> - Nie, nie lubię niebieskich oczu. - ...oto i pointa naszego życia,
> pointa naszej wiary, i pointa tego postu...
>
> nawrocki, europe 2003

To ja się pod tym, się nie podpisze :-))

Prosta przyczyna, "z gołym tyłkiem, nie sztuka polatać".
(latać - po trawniku)

Bo żeby Polatać, trzeba się odciąć od członków, dziurek i pospolitości.
(pospolitość - patrz: skład tego słowa)

to tyle miałem :-)))

ett

Choć nie.
Mam jeszcze jedno.
By "Polatać", można bzdurnie pomylić z "polatać".
(Odmienny stan świadomości,
o swojej seksualności)
Nie rozumiesz? Twoja strata.

1. Data: 2003-09-18 06:18:11

Od: " remo29" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze robie takim na zlosc i nie czytam dalej.
> Zreszta - na pewno przynudzales;)

Oj, bardzo...

1. Data: 2003-09-18 12:06:23

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się domyślić, powstał on w celu przyciągnięcia jak najszerszego
> czytelnika... Gdy więc mam tu już was wszystkich, zaczynajmy

Oj dałeś przedstawienie, tylko jedno pytanie?!
Czego lub jakie....
Bo na pewno nie twojego intelektu
Edyta

1. Data: 2003-09-18 13:23:29

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nawrocki <p...@n...art.pl> napisał(a):

> [...]
> mówimy o mnie, a więc mówimy o rzeczach w miarę prawdziwych, i w miarę
> niezafałszowanych... (ten fragment jest jakiś nieudany... chyba mam

Bardziej brzydzić. Nawrocki, schizo to nie przelewki.

> [...]
> - Nie, nie lubię niebieskich oczu. - ...oto i pointa naszego życia,
> pointa naszej wiary, i pointa tego postu...

Dobrze że to dodałeś, bo całkiem bym w Ciebie zwątpiła.
uzus

1. Data: 2003-09-18 13:51:36

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ty mi powiesz, o czym on napisal ?:)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Wystarczy, abys nie czynil tego, czego nie nalezy, a zrobisz wszystko, co trzeba

1. Data: 2003-09-18 15:45:21

Temat: Re: Ogólnie kompleksik :-)
Od: "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "nawrocki" <p...@n...art.pl> napisał w wiadomości

Był taki serial "Sekretny pamiętnik Ardiana Mole`a" a później "Bolesne
dojrzewanie Adriana.....". Tylko, że tamto było chociaż z jajem a to... No
sam nie wiem. :)
************************
- O, Alexis, z kim dzisiaj pójdziesz do łóżka ?
- Nie wiem ! Nigdy się tym nie interesowałam.
- Może ze mną ?
- Z tobą ?? Też mi coś. Ja chcę prawdziwego mężczyzny.
- Takiego jak książe Mołdawii ?
- A tobie Dex co do tego ?
- No to pójdziesz ze mną czy nie ?
- Zobaczymy, na razie muszę zadzwonić do Amandy (czyt: Emendy)
************************
no i jak ? ja też mogę ?

:)
silvio

1. Data: 2003-09-18 16:36:03

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bkck0m$ei7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Był taki serial "Sekretny pamiętnik Ardiana Mole`a" a później "Bolesne
> dojrzewanie Adriana.....". Tylko, że tamto było chociaż z jajem a to... No
(ciach)
> ************************
> no i jak ? ja też mogę ?
> :)
> silvio

Na Twoim miejscu, bym nie próbował :-)))
Bo Ci się Ezęby stępią :-)))

ett

Ja nie twierdzę, "że to, zły tekst".
Wspomniałem o warstwie przyswajalności.
Zauważ. Moje teksty są wyjątkowo słabo przyswajalne.
Co w pewien sposób mnie adoruje :-)))
Spytaj siebie dlaczego?

za przeproszeniem...
Usł. STRAJK. - na poważnie - Śląsk umiera
David Beckam Nude Pics
WROCŁAW - PRACA: SPECJALISTA HR
z przymrużeniem oka