Re: diphergan

Data: 2000-05-13 08:37:19
Temat: Re: diphergan
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl>

Bazyl napisała

> chiba masz racje, moze zbyt obcesowo podeszlam do tematu, ale na
> diphergan jestem bardzo cięta. Zwłaszcza, że niektórzy lekarze (sic!)
> zalecają podawanie np. 8 miesięcznym dzieciom :-(

Ja jeszcze z jedną wątpliwością. Na moim Dipherganie w ogóle nie ma dawkowania
dla dorosłych. Jest za to dawkowanie dla dzieci do lat 2, od 2-10 i dzieci
powyżej 10 lat. Więc już sama nie wiem, jak to rozumieć. Jarek pisze, że do 2
lat nie wolno, a na syropie jak wół stoi, że wolno. Ja sie broń Boże nie
wykłócam, tylko żądam wyjaśnień :~))

Maja