Strona główna Grupy pl.sci.medycyna dla studentow medycyny - alternatywy dla wiwisekcji w edukacji Re: dla studentow medycyny - alternatywy dla wiwisekcji w edukacji

Re: dla studentow medycyny - alternatywy dla wiwisekcji w edukacji

From: gzyra <g...@g...lp>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dla studentow medycyny - alternatywy dla wiwisekcji w edukacji
Date: Wed, 27 Apr 2005 08:58:37 +0200

Piotr Kasztelowicz wrote:

> dla mnie temat sam temat jest pretensjonalny, wrecz odpychajacy,
> tracacy "nowo-mowa". Czy nie jest to jakas pseudonauka?

Zechciej prosze spojrzec na strony http://www.interniche.org/pl
(tlumaczenie nie jest idealne, ale to mniej wazne). InterNICHE to
powazne i przede wszystkim sprawdzajace sie juz na swiecie
przedsiewziecie tworzone przez naukowcow, wykladowcow, studentow i
przedstawicieli ochrony zwierzat. Naprawde, nie ograniczaja sie tylko do
gadania - wrecz przeciwnie, proponuja konkretne rozwiazania. Polska
niestety nie korzysta jeszcze z mozliwosci, ktore daja, ale to sie moze
zmienic. InterNICHE to m.in. system bezplatnego wypozyczania alternatyw
a takze wsparcie dla studentow, ktorzy z powodu swoich przekonan nie
chce uczestniczyc w zajeciach prowadzonych kosztem zwierzat.

Nie wiem dlaczego uwazasz ten temat za pretensjonalny - jest to calkiem
normalny temat, mowi sie o nim od dawna i od dawna organizuje sie na ten
temat konferencje. Wiecej info jest tu: http://empatia.pl/str.php?dz=26

Alternatywy nie polegaja na zakleciach i mantrach new-age'owych, wydaje
mi sie, ze nie bardzo sie interesowales ta tematyka do tej pory. W
ksiazce http://empatia.pl/str.php?dz=37&id=63 jest opis kilkuset takich
alternatyw.

gzyra