Strona główna Grupy pl.sci.medycyna dla studentow medycyny - alternatywy dla wiwisekcji w edukacji Re: dla studentow medycyny - alternatywy dla wiwisekcji w edukacji

Re: dla studentow medycyny - alternatywy dla wiwisekcji w edukacji

Data: 2005-04-28 06:53:25
Temat: Re: dla studentow medycyny - alternatywy dla wiwisekcji w edukacji
Od: anatomik <a...@o...pl>

anatomik napisał(a):

> Zwolennikow metod alternatywnych zapraszam na operacje np. serca,
> przeprowadzana przez chirurga wyuczonego medycyny (lub np. weterynarii)
> z kaset wideo i symulatorow. W trosce o wlasne bezpieczenstwo ja bym sie
> nie dal kroic.....
> Pozdrawiam
> anatomik

O ile problem ten nie dotyczy bezposrednio medycyny ludzkiej - choc nie
wiem dlaczego, edukowanie przyszlych kadr lekarskich w przedmiotach
zabiegowych odbywa sie na ludziach zywych- wlasciwie to mozna nazwac
eksperymentem - albo sie studentowi uda albo nie, a czlowiek to tez
zwierze - w medycynie weterynaryjnej robi sie to samo tylko, ze tam nikt
nie zastanawia sie czy pies to zwierze.
Pozdr.